رفتن به مطلب

ورود سری جدید کامپیوترهای یکپارچه "ایسر" به بازار جهان


ارسال های توصیه شده

ایسر اعلام کرد که جدیدترین سری کامپیوترهای All-in-one خود را با نام Aspire Z3-605 و با رزولوشن 1080p وارد بازار کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی مادیران، این سری از کامپیوترها با برخورداری از کیفیت صدای مطلوب و طراحی زیبا، دارای یک مانیتور 23 اینچ Full HD بوده و همچنین دو اسپیکر سه واتیHarman Kardon را دربردارند که تا جایی که امکان دارد کیفیت صوتی چونان کیفیت ضبط اصلی موزیک در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 

299117_427.png

 

علاوه بر آن، سیستم صوتی دالبی v4موجود، خروجی صدای شنیده شده برای موزیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌ها را به شکلی پویا و در بهترین حالت ممکن تامین می‌کند.

 

در این کامپیوترهای یکپارچه جدید به کمک قابلیت تنظیم نمایشگر بین 10 تا 30 درجه، کاربران می‌توانند زاویه‌دید مناسبی را جهت تماشای فیلم یا بازی دلخواه خود بیابند. همچنین وب‌کم HD موجود می‌تواند بین 0 تا 20 درجه تنظیم شود و به کاربران این قابلیت را بدهد که بهترین محل برای چت با خانواده و دوستان را بیابند.

 

لازم به ذکر است که All-in-oneهای یادشده در مدل‌هاي IPS و با قابليت لمس هر ده انگشت نیز ارائه شده‌اند. كاربران اين نوع از كامپيوترهاي ايسر مي‌توانند تصاوير و رنگ‌ها را با كيفيت و شفافيت فوق‌العاده تا زاويه‌ديد 178درجه مشاهده کنند و با برخورداري از نرم‌افزار تشخيص دست و ثبت حرکت آن بر روی مانیتور، كنترل راحت اينترفيس كاربري ويندوز 8 را به راحتی در اختیار بگیرند.

 

299118_472.jpg

 

از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید می‌توان به پردازنده Core i5 اینتل و یک ترابایت حافظه اشاره کرد. همچنین می‌توان از پورت HDMI برای وصل شدن به کنسول‌های بازی و تلویزیون و از دو USB 3.0 و دو USB 2.0 جهت اتصال به سیستم‌های جانبی و سایر وسایل دیجیتال استفاده کرد.

 

به‌نظر می‌رسدAspire Z3-605 با برخورداری از طراحی ارگونومیک، کم‌جا و زیبا، عملکرد آسان و ارائه صدای مناسب یک محصول دیجیتال محوری جهت کاربری در خانه‌ها محسوب شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...