saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 1-کشوری که به هزار جزیره معروف است؟ اندونزی 2-کشوری که به هزار معبد معروف است؟تایلند 3-آیات نماز غفیله در کدام سوره آمده است؟انبیاء 4-پایتخت کشور ایرلند کجاست؟نمیدونم 5-پایتخت کشور فیلیپین کجاست؟سوال بعد 6-پایتخت کشور یمن کجاست؟صنعا 7-پایتخت کشور هلند کجاست؟امستردام 8-عروس قرآن چه سوره ای است؟الرحمان 9-قلب قرآن چه سوره ای است؟یس 10-اولین سوره ای که بر پیامبر نازل شد؟ حمد 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 1-کدام کتاب به خواهر قرآن مشهور است؟ صحیفه سجادیه 2-کوتاه ترین آیه ی بی نقطه ی قرآن چیست؟ آیه 1 سوره طه 3-رئیس جمهور آمریکا که بمب اتمی را به روی مردم شهر هیروشیما ریخت که بود؟ هری ترومن 4-پدر طب اطفال نوین کیست؟ محمد قریب....چقدر فیلمش قشنگ بودا 5-پدر علم جبر چه کسی است؟ خوارزمی 6-مرقد شیخ مفید در چه شهری است؟ 7-کاشف میکروب سل کیست؟نمیدونم 8-واحد اندازه گیری الماس چیست؟ قیراط 9-مخترع رادیو کیست؟ خبر ندارم 10-نخستین کسی که شعر فارسی سرود کیست؟ رودکی این چه سوالایی 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 1: هلیتر چه کسی بود؟ مرد بدی ود 2: نظریه اخر دنیا رو کی داده؟اسمش ادم نیست 3:جهنم چند تا در داره؟7 4: اول مرغ بود یا تخم مرغ؟ هنوز کشف نشده 5: نماز شب چند رکعت هس؟11 رکعت 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 سوالات شخصیتی: 1.خصوصیات یه ادم باشخصیت؟؟؟خیلی خصوصیات هست ولی مهمترینش احترام به طرف مقابل 2.نظرت چیه که مگن شخصیت ادما رواز روی کفششون تشخیص بده؟؟زیاد به این حرف اعتقاد ندارم 3.به طالع بینی اعتقاد داری؟؟؟شخصیت شناسی از روی اونو قبول داری؟؟؟چرا؟؟؟واسه سرگرمی فقط نگاه میکنم 4.نظرت درباره این چیه؟؟ تن آدم شریف است به جان ادمیت نه همین لباس زیباس نشان ادمیت موافقم شدید هرچقدر هم ظاهرت زیبا باشه دلیل نمیشه شخصیتت هم به همون زیبایی باشه 5.تریپ شخصیتی یعنی چی؟؟؟یعنی اون طرف به نظر بقیه متحوب شده تریپ شخصیت برداشته 6.دوس داشتی شبیه کدوم یکی از شخصیتهای کارتونی باشی؟نمیدونم 7.این دیالوگ کدوم بازیگر بتو کدوم فیلم بود؟؟ شخصیت داشته باش نمیدونم 9.ریشه کلمه شخصیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 1-با کلمات زیر جمله بساز مخیره-نلبکین-تنباکو-توپ-پتو این دومیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 2-نظرت در مورد کلمات زیر مرگ سخت عشق جالب زندگی میگذره ایران وطنم بنگ:vahidrk:بده دوست خوبش عالیه پسر شیطون دشمن نابودگر 3-اگر یک روز از خواب بیدار شی و بدونی تمام زندگیت یک فیلم بوده اسم فیلمتو چی میزاری ؟زنگیتو تو چند خط تعریف کن ! هزارو یک ماجرا ...تعریف کردنش سخته :5c6ipag2mnshmsf5ju3 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 شخصيت دوستانت در انجمن _با كلاس ترين همگی _با ادب ترين ایمان _با شخصيت ترين ادمین _نامنظم ترين کسی نست _بهترين خود شما _بدترين نداریم _خوشگل ترين همه -زشت ترین بازم نداریم -جواد ترین توجه نکردم -بی شخصیت ترین:vahidrk: کسی نیست -خوشتیپ ترین خودم جوابا رو داری کیف کن 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 1.اسم همه ی کسانی که توی صندلی داغت شرکت کردن رو بگو . بگو مثلا هر کدوم چند سری سوال پرسیدن *salamat* خیلی زیاد Just Mechanic دو سری طولانیییییییییییییی sara kia یه بار ENG.SAHAND Tamana73 Lean 2.یه خاطره بگو در باره ی هر کدومشون با همشون خاطره دارم 3.با آخر اسم هر کدوم یه اسم جدید بگو...واضح نگفتی اسم خودشون ا اسم کاربریشون 4.تاریخ تولد همه رو بپرس و اینجا بنویس معلومه خودتم نمیدونی میخوای سر دربیاری 5.دوس داری بیشتر از همه کی رو بکشی؟؟؟با ذکر دلیل:دی من اصولا کنجکاوم دوست دارم همه رو بشناسم 6.با اسامی سوال 1 یه داستان خیلی قشنگ بگو (توجه داشته باش که باید همشون توی داستان گنجونده شن،یعنی اسمشون بیاد حداقل 13 خط) سوال بعد 7.دوس داری با افراد سوال 1 کجا قرار بذاری؟؟؟(باید بگیییییییییییی)یه جای سرسبز مثل یه گردش جمعی 8.صبا چرا به تهدیدای من توجه نکردی؟؟؟الان پشیمونی؟؟؟ واسه پست های پزشکی خیلی تهدید کردیا 9.فرض کن با اسامی سوال یک میتینگ گذاشتی،عکس العملت بعد از دیدن هر کدوم(توضیح دقیق و جز به جز):w58::5c6ipag2mnshmsf5ju3:5c6ipag2mnshmsf5ju3:hapydancsmil::hapydancsmil: 10.تاریخ اولین و اخرین امتحانت؟؟؟چه درسایی هستن؟؟؟ یه سال درسم تموم شده امتحان ندارم دوست داری بازم بیام گل من؟؟؟؟اگه نه که درست ج بد بازم بیا 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 1. چرا این اسم کاربریو انتخاب کردین؟اسم خودم و اخرش هم مخفف فامیلیم 2. انجمنو دوست دارین؟ خیلی زیاد 3.سوسک دوست دارین؟ عمرا 4. تا حالا سوسک کشتین؟اره 5. با چی کشتین؟دمپایی 6. چرا گفتین شروع کنین نامردا؟کیی گفت؟؟ 7. چرا نگفتین شروع کنین گلهای باغ میهن؟مهد کودک؟؟ 8. مهد کودک رفتین؟نه نرفتم 9. قرمه سبزی دوست دارین؟کمی تا قسمتی 10. اگه بخواین یک جمله درمورد خودتون بگین چی میگین؟ نمیگم ریا میشه اخه چقدر تعریف کنم از خودم رسمی حرف زدنت منو کشته:gnugghender: 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 ااااااااااا بازم سوال داری ؟راستس یجایی پرسیده بودی 12 دسامبر 2012 زمین نابود میشه؟؟؟الان فکر کنم 2014 هستش پس نابود نشده اصلاحش کردم 2014 ولی 12 دسامبرشو که گذشته نه صبا خوش نشستی جانم :hapydancsmil: 1- تواین بیست و سه سال شادترین خاطرتو تعریف کن .عروسی دخترعموم ...اون موقع راهنمایی بودم روز تولد من بود ملت قاطی کرده بودن به اونا تبریک بگن یا من 2- اگه ریس جمهور بودی درمورد نت چی کار میکردی؟ سرعت بیشتر و.... 3- اسپم رو در یک جمله تعریف کن بسی مفید من حمایت میکنم 4- دوست داشتی اگه ایران متولد نشده بودی کجا متولد میشدی؟ایتالیا 5- دوست داشتی بچه تهرونی میشدی یا همون شهرستانی خیلی باحالتره؟همون خرم اباد 6- زندگی رو در یک نقاشی تو ضیح بده کپی هم باشه مشکلی نیست بازم میام بعدا میفرستم ممنون اومدی بازم بیا :hapydancsmil: 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 .نظرتو در مورد این شخصیتها بگو 1- دکتر علی شریعتی دیدم جملات زیادی ازش میگن یا تحریف کردن 2- صادق هدایت نویسنده خوب 3- احمد شاملو همه فن حریف 4- ادولف هیتلر موجود پلید 5- رضاخان پهلوی قلدر 6- مهران مدیری طنز پرداز عالی 7- ادیسون خدا خیرش بده 8- تام هنکس بازیگر خوبیه 9- ابراهام لینکلن نمیشناسم 10- فروغ فرخزاد عالیییییییییییییییییییییییییی :icon_gol: 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 انتقاد و پیشنهادی داری برای انجمن؟قبلا گفتم شوخ ترین کاربر انجمن ؟خیلی ها هستن بازیگوش ترین کاربر انجمن ؟توجه نکردم مهربان ترین کاربر انجمن ؟همگی خشن ترین کاربر انجمن ؟نداریم مغرورترین ؟ یکیش خودم بهترین دوستی که اینجا داشتی ؟ مریم ...چون همشهریمم هست ... اتفاقا میگم اونم بیاد بپرسه سوال:vahidrk: آدمه حسودی هستی؟اصلا عجول چی؟اره اهل ريسك كردن هستي؟تقریبا بزرگترين لحظه ي زندگيت چي بوده؟قبولی دانشگاه وقتی عصبانی میشی چیکار میکنی؟سعی میکنم چیزی نگم یه خاطره ی شیرین بگو ؟یه بار کنار دبیرستان یه چال بود اون موقع برره رو میداد هروقت رد میشدیم میگفتم نیوفتید توو چال اسکندرون اخرش خودم افتادم توش هیجانی ترین اتفاق زندگیت با یکی از استادا کل کل کردم فکر میکنی ادم موفقی هستی؟کمابیش 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 راستش رو بخواي ميخوام بد جوري اذيتت كنم.راحتت باش 1=رنگ در خونتون چه رنگیه؟سفید 2=دومین پیامکت! رو بگو: من برم بعد بیا ف ی س ب و ک یا لاین 3= می شه بگید می دونی چند تا کهکشون تو آسمون وجود داره یا نه؟ نوچ نمیدونم 4=ميدوني جغد چي ميخوره؟موش 5=اگه کامپیوترتو ازت بگیرن چیکار میکنی؟موبایل هست 6=رقص بلدی؟بلی بلی تقریبا 7=تا حالا تخمه با چای خوردی ؟ عمرا 8=مرجع تقلیدت کیه؟رهبر 9=دلیل اینکه حمید میگه اسپم نکنین بعد خودش میاد تو پست تو اسپم میکنه چیه...خوبه ببخشید برادر حمید ...خود درگیری.....کلا اسپم 10=ناپلئون میگه:من یه دوست داشتم اون هم خودم بودم.نظرتو بگو! بعضی از دوستا فقط اسمشون دوست :girl_yes2: 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 1.سقف آرزوهاتو با یه تصویر نشوون بده! 2.حس و حال الانتو با یه تصویر نشون بده! :w127: 3.زندگیتو با یه تصویر نشون بده! 4.ذوس داشتی یه چراغ جادو داشتی؟؟؟؟چرا؟؟؟نه چیزی که زود بدست بیاد زودم از دست میره 5.سه تا آرزو بکن که غول چراغ جادو برات برآورده کنه! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6.یه نصیحت دوستانه به من بکن. تفریحاتتو بیشتر کن 7.برترین حالتی که داشتی چی بوده تا الان!شادی 8.فرض کن خدا دو تا بال بهت داده...اولین جایی که میری کجاس؟؟؟؟مشهد :ha5t4lmd53df3cpu2lq 2
M.M.M 476 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 سلام صبا خانوم من سوالی ندارم ماشاا... دوستان سوال زیاد دارن موفق باشی 2
saba mn 20993 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 سلام صبا خانوم من سوالی ندارم ماشاا... دوستان سوال زیاد دارن موفق باشی سلام سلام مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 2
Lean 56970 ارسال شده در 20 اسفند، 2014 سری دوم سلام علک ویژگی های یک حسابدار موفق؟ زنا حسابدار بهتری هستند یا مردها؟ تا بحال گرفتار نگاه جنسیتی شدی؟ به تساوی حقوق زنان با مردان اعتقاد داری؟ به نظرت مردا مذهبی ترن یا زنا؟ فایده مذهب تو زندگی؟ اگر قرار باشه از انسان تبدیل بشی به موجود دیگه دوس داری به چی تبدیل بشی؟ هدف از انسان بودن به نظرت چیه؟ فعلا همینا 2
saba mn 20993 ارسال شده در 20 اسفند، 2014 سری دومسلام علک سلامممممممممممممممممممممممممم ویژگی های یک حسابدار موفق؟ بادقت..با اطلاعات به روز...و فعال زنا حسابدار بهتری هستند یا مردها؟ هردو تا بحال گرفتار نگاه جنسیتی شدی؟ نه نشدم به تساوی حقوق زنان با مردان اعتقاد داری؟ 100%بله به نظرت مردا مذهبی ترن یا زنا؟ هردو .. فایده مذهب تو زندگی؟ باعث میشه دیدگاهتبه زندگی ..عقاید ...اهدافت دارای یه جهت خاصی باشه اگر قرار باشه از انسان تبدیل بشی به موجود دیگه دوس داری به چی تبدیل بشی؟ اسمان هدف از انسان بودن به نظرت چیه؟ نمیدونم فعلا همینا بازم بیا:hapydancsmil: 2
ENG.SAHAND 31647 سازنده ارسال شده در 20 اسفند، 2014 با عرض پوزش دوستان یکم رعایت بقیه بچه ها بکنین مرسی از حضور دلگرم کنندتون 1
masi eng 47045 ارسال شده در 20 اسفند، 2014 صبا جون ممنونم از اينكه جواب سوالات رو دادي گلم. ظاهرا دوستان سوالشونو نميپرسن ولي تا دلشون بخواد بيشتر انتقاد ميكننن تا اينكه سوال كنن. با اجازت ديگه من نه ديگه صندلي داغت سوال ميكنم. نه ديگه صندلي داغها و گفتگوي ازاد شركت ميكنم... اينجوري ظاهرا بهتره.. لطف كنيد ديگه نقل قول نگيريد.. فكر ميكنيد اسپمه اخطار رد كنيد.. و يا اينكه هر بخش مدير خودشو داره.. سعي كنيد دخالت تو كار كسي نكنيد.. متشكرم. اصلا هم بعدا نميپذيرم كه بيايد بگيد دوستانه بود يا شوخي بود.. ماشالله مد شده... كه پستهاي من رو نقل قول ميگيريد.... 2
ارسالهای توصیه شده