fakur1 10131 ارسال شده در 17 اسفند، 2014 تو این سایت و حتی تو همه رسانه ها وقتی صحبت از حادثه پیش میاد بلافاصله شصتمون خبر دار میشه که حتما خبر بسیار بدی رو خواهیم شنید. آیا حادثه خوب پیداش نمیشه که منعکسش کنیم تا انسانها با خوندنش به زندگیشون امیدوار بشن؟ فلانی گوش قلان را برید. اون یکی با هفت تیر اهل خونه شو کشت . فلان ماشین تصادف کرد و فلان تعداد کشته و زخمی بر جا موند. این وسط حوادث خوب رو چیکارش کردن که هیچکس سراغی ازشون نمیگیرن؟ این نوع فرهنگ بد رسانه ای تا کی میخواد دمار ازذهن آشفته مون در بیاره؟ اگر موافق بودید یه کمپینگ امضاء تو همین تاپیک راه بیاندازیم که منبعد همش حوادث خوب رو منعکس کنیم و از نشر حوادث بد خودداری کنیم تا اعصابمون بیشتر از اینی که هست بخاطر خطای دیگران خراب تر نشه. مرسی 8
Just Mechanic 27858 ارسال شده در 17 اسفند، 2014 آقا دمت گرم منم با حرفت کاملا" موافقم و به نظرم هرطور با دنیا رفتار کنی همونطور باهات رفتار میکنه. به چیزای خوب فکر کن در قبالش اتفاقات خوب برات رخ میده. 8
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 17 اسفند، 2014 لطفا به این سایت برید و اون قطعه چایکوفسکی رو گوش بدید تا متوجه منظورم بشید. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 17 اسفند، 2014 انتشار خبر های مسرت بخش باعث شادی انسانها میشه و امید به زندگی را در انسان تقویت میکنه. زندگي ما عكسالعملهايي از عمل ما است. يك انديشه زيبا و مثبت، يك بهشت را در زندگي ميسازد و يك انديشه غلط و منفي جهنمي را در دنياي انسان خلق ميكند. انسانها هر آنچه را بيانديشند خلق یا منتشر ميكنند. من فقط يكبار مسافر اين جهانم ، بگذار هر عمل خيري كه مي توانم انجام دهم يا هر مهرباني كه مي توانم بنمايم ، به هر كس يا هر موجودي كه باشد، نگذار كه از آن ، منحرف شده يا غفلت نمايم ، ديگر از اين مسير عبور نخواهم كرد. استيون گرلت 5
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 مرسی فکور جان مرسی واقعا جای این موضوع خالی بود صدرصد موافقم انرژی مثب بدیم چرا خبر بد؟؟ ممنون دمین ایسسی 3
*atefeh* 13017 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 اگه خبر خوب دید منعکس کنید حتما خبرهای بد برای عبرت گرفتن و پیشگیری و چاره اندیشیه نمیشه ندید گرفتشون 2
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 18 اسفند، 2014 اگه خبر خوب دید منعکس کنید حتماخبرهای بد برای عبرت گرفتن و پیشگیری و چاره اندیشیه نمیشه ندید گرفتشون متاسفانه بشدت با این نظر شما مخالفم . ما خودمون عقل و شعور نداریم که بیایم از بیخردی دیگران عبرت بگیریم؟ متاسفم که اینو میگم : یعنی تا اون حد انحطاط شعوری داشتیم و خودمون خبر نداشتیم؟ 3
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 خیلی هم عالی من شدیدا استقبال میکنم به اندازه کافی مشکلات شخصی زیاد هست دیگه این حوادث هم اضافه بشه کلا روح و روان آدم داغون میشه ... + اینکه کلا جامعه و اکثر مردم طلبه همین چیزا هستند مثال : انقد که شهادت ها و عزا ها تعطیلی داریم اعیاد دیده نمیشه ! 4
a.namdar 5908 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 رسانه دنبال جذب مخاطب ه (البته رسانه به معنای صحیح نه این رسانه زورکی ها)... حالا مخاطب اگه به خبر شاد جذب شه اخبار نشاط اور، و اگر دنبال حوادث ه ناگواره خب اونارو پوشش میده. پس به نوعی رویکرد جامعه تعیین کننده اصلی ه در این زمینه. اما خب بعضی وقتا رویکرد بنگاه خبر بنا به سیاسیت آن کشور براساس اطلاع رسانی در زمینه اخبار ناامیدکننده است تا جو عمومی جامعه در جهت اهداف مدیران تغییر کنه، که اونموقع قضیه بغرنج و تاسف برانگیزتره. اما راجع به اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی تقریبا مثل دسته اول ه، با این تفاوت که بیشتر منطبق بر خواسته و تمایلات افراد جامعه می باشد. چرا مردم با خوادث ناگوار به وجد میان؟ ما سالگرد فوت بزرگان و نزدیکان بزرگداشت گیریم نه زادروزشون. یک روش برای تغییر رویکرد می تونه تغییر همین قضیه باشه. اها و بنظرم در کل واقع بینی بهتره. نه از اینور بیفتیم و نه از اونور. اما یه کوچولو تمایل به خبر امیدوار کننده بهتر 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری