رفتن به مطلب

Ice Road Truckers تجربه رانندگی در هوای برفی + دانلود بازی


ارسال های توصیه شده

برای رایانه؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

Ice Road Truckers یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که به تازگی بر اساس فیلمی با همین نام برای رایانه منتشر شده است! در این بازی زیبا شما کامیون را در اختیار دارید و باید در جاده های خطرناک یخی برای تحویل محموله های مختلف جان خود را به خطر بیندازید!

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ حتما برنامه هیجانی Ice Road Truckers را مشاهده کرده اید. رانندگانی که با ماشین های سنگین اقدام به جابه جایی محموله های می کردند از مناطق یخ بندان و پر خطر حرکت می کردند و در طول مسیر با حوادث و مشکلاتی روبه رو می شدند. راننده های این کامیون ها Hugh ، Lisa و Alex بودند که به نوعی یک رقابت نفس گیر را داشتند. این بار بازی سازها دست به کار شدند و بازی این برنامه تلویزیونی را طراحی کردن که تمامی مراحل را در این بازی اعمال کرده اند.

 

2815347_193.jpg

 

 

2815374_972.jpg

 

Ice Road Truckers از جمله بازی های پر هیجان در سبک کامیون سواری با حجم بسیار کم بوده و A&E Television Networks Mobile سازنده آن است. Hugh, Lisa و Alex افرادی هستند که در این بازی می توانند در بسیاری از مواقع ضروری به کمک شما بیایند و رانندگی را برایتان آسان تر کنند. تمامی مراحل Ice Road Truckers در جاده هایی طراحی شده اند که به غیر از یخبندان، سرما و کولاک چیز دیگری ندارند و شرایط رانندگی در این نوع جاده ها بسیار سخت تر از جاده های معمولی است پس کامیون خود را درست هدایت کنید.کاربران می توانند با نگه داشتن کلید های A+D سرعت کامیون را افزایش دهند. هر یک از کاراکتر های موجود در بازی، قیمتی بالغ بر ۱۰۰ هزار سکه دارند و باید بیش از ده ها مراحل را به خوبی به اتمام برسانید تا بتوانید مبلغشان را بپردازید. به طور مثال شخصیت اولی در Ice Road Truckers برایتان شانس می آورد و باعث کاهش صدمات به کامیون در تصادفات می شود. Alex نیز قادر به تشخص راه های بسیار دور و چند فرسخی بوده و به خوبی مسیر را برای شما نشان خواهد داد. Hugh هم در کسب امتیاز و سکه هر چه بیشتر به کاربر کمک می کند. اصلی ترین وظیفه بازکن در این بازی، حمل بار هایی مانند کنده های درخت است و با انجام این کار پول نسبتا خوبی در هر یک از بخش های بازی به دست خواهید آورد. شرکت سازنده Ice Road Truckers با وجود محبوبیت نسبی که این بازی در بین کاربران کامپیوتری کسب کرده بود، نسخه های Android و iOS را منتشر کرد ولی نتوانست موفقیت چشم گیری به دست آورد و در همان جا متوقف شد. برای اجرای این بازی فلش پلیر را حتما نصب کنید.

 

• دانلود و مشخصات فایل

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

• حجم: 24.30 مگابایت

• نسخه: 1.0

• اجرا در: ویندوزxp، 7، 8، 10

• رمز فایل فشرده:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

• امتیاز: 2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...