رفتن به مطلب

کلاهبرداران چند 10 میلیارد تومانی شرکت نگین خودرو آفتاب تهران دستگیر شدند


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]کلاهبرداران چند 10 میلیارد تومانی شرکت نگین خودرو آفتاب تهران دستگیر شدند[/h] [h=3]تهران - ایرنا - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران چند 10 میلیارد تومانی شرکت نگین خودرو آفتاب در تهران خبر داد .[/h]

81426421-6141603.jpg به گزارش ایرنا از پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ عباسعلی محمدیان روز دوشنبه افزود:

 

مدیر شرکت بنام 'حمیدرضا . ج' (32 ساله) متهم اصلی این پرونده پس از اطلاع از شکایت شکات و مالباختگان و دستگیری اعضای شرکت توسط پلیس آگاهی از تهران متواری شد.

 

وی اظهار کرد: اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار اداره چهاردهم قرار گرفت و سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد در رامسر شده و وی را پس از دستگیری به تهران منتقل کردند.

 

سرهنگ محمدیان گفت: متهم اصلی پرونده با هدف جلب اعتماد افراد متقاضی خرید خودرو اقدام به تحویل دهها دستگاه انواع خودروهای سواری ایرانی (پراید، پژو پارس، ال 90 و ... ) و بعضا خودروهای خارجی به تعدادی از متقاضیان خودرو کرده بود.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به ادامه رسیدگی این پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 2تهران، مقرر شد تحویل گیرندگان خودرو برابر دستور مقام قضایی نسبت به واریز اقساط خود را به شماره حساب 0346967366009 بانک ملی شعبه علامه طباطبایی سعادت آباد (کد 1455) اقدام کنند.

 

وی از این افراد تقاضا کرد از واریز وجوه به سایر حساب ها یا پرداخت وجه به اشخاص ثالث جدا خودداری کنند.

 

شرکت 'نگین خودرو آفتاب' با تبلیغات گسترده اقدام به جذب تعداد بسیار زیادی از متقاضیان خرید خودرو کرده و براساس قراردادهای تنظیمی، مقرر شده این شرکت پس از دریافت مبلغ یک سوم پول خودرو نسبت به تحویل وسیله نقلیه در مدت 45 روز کاری اقدام کند اما با گذشت چندین ماه از زمان تعیین شده برای تحویل خودرو، این شرکت از ادامه تحویل خودرو به متقاضیان سر باز زده است.

 

در پی مراجعات تعدادی از شکات و مالباختگان به دادسرای ناحیه دو تهران مبنی بر شکایت از شرکت 'نگین خودرو آفتاب' پرونده ای با موضوع 'کلاهبرداری' تشکیل و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 2 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...