رفتن به مطلب

مادربورد‌های گیگابایت همچنان دارای کمترین نرخ بازگشت به گارانتی!


Imaaan

ارسال های توصیه شده

بنابر گزارش‌های منتشر شده، گیگابایت همچنان دارای کمترین نرخ میزان بازگشت مادربرد به گارانتی در ۶ ماهه دوم سال ۲۰۱۴ بوده است.

 

 

بنابر این گزارش،

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هر شش ماه، گزارشی از کالاهای برگشتی به گارانتی را ارائه می‌کند. این گزارش به اقلامی مانند مادربورد، پاور، کارت گرافیک و حافظه می‌پردازد و شامل تمامی برندهای موجود در بازار ‌آی‌تی است. این لیست‌ها به نوعی بیانگر کیفیت قطعات ارائه شده در کالا‌ها به حساب می‌آیند.

 

LDLC-Motherboard-Nov-2014.jpg

 

نگاهی اجمالی به آخرین لیست برندهای مادربورد و مقایسه آن با لیست شش ماهه اول نشان می‌دهد که گیگابایت همچنان در در جدول خودنمایی کرده و MSI توانسته است در این جدل خود را به جایگاه دوم رسانده و جایگاه خود را با ASRock تعویض کند. در رتبه سوم نیز ایسوس قرار گرفته است.

 

گیگابایت با ترکیب طراحی نوین الکتریکی به همراه دوام و با نگرش پایداری، با گسترش Ultra Durable از سالیان گذشته تا به امروز همواره پرچمدار تولید محصولات با کیفیت قلمداد شده است همچنین محصولات گیگابایت در ایران با گارانتی آواژنگ (واحد نمونه خدمات در سال ۹۲) به کاربران نوید اطمینان خاطر برای خرید قطعات را می‌دهد.

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...