رفتن به مطلب

اعطای کرسی پژوهشی علوم اعصاب به پروفسور گرجی


ارسال های توصیه شده

[h=1]اعطای کرسی پژوهشی علوم اعصاب به پروفسور گرجی[/h] [h=3]تهران- ایرنا- کرسی پژوهشی علوم اعصاب فردا دوشنبه (24آذرماه) از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به پروفسورعلی گرجی اعطا می شود.[/h]

81425634-6140335.jpg به گزارش ایرنا از روابط عمومی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور،دکتر'نصرت الله ضرغام' رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با اعلام این خبر افزود: روز دوشنبه 24 آذرماه بیست و یکمین کرسی پژوهشی این صندوق با حضور دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری و شخصیت های علمی و فرهنگی به پروفسور علی گرجی متخصص علوم اعصاب که از پژوهشگران عالی رتبه ایرانی مقیم آلمان است اعطاء می شود.

 

وی بیان کرد : پروفسور گرجی بیست و یکمین شخصیت علمی است که کرسی پژوهشی به وی اعطاء می شود.

 

ضرغام با اشاره به اینکه این کرسی به مدت پنج سال به وی اعطا می شود که پنج سال دیگر نیز قابل تمدید است اظهارکرد: هدف از اعطای کرسی پژوهشی به مشاهیر علمی کشورگسترش ارتباطات علمی و تلاش برای استفاده بهینه از اندوخته های علمی دانشمندان ایرانی برای حل مسائل مختلف کشوراست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...