رفتن به مطلب

اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت موبایل از دی


ارسال های توصیه شده

[h=1] اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت موبایل از دی

 

[/h]

» سرویس: اقتصادي - ارتباطات و فناوري اطلاعات

کد خبر: 93091408304

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با ابلاغ مصوبه‌ای این گونه اعلام کرد که تعرفه‌های جدید اینترنت تلفن همراه از اول دی ماه لازم الاجرا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، براساس جلسه‌ کمیسیون تنظیم مقررات پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات در خصوص اصلاح تعرفه اینترنت تلفن همراه بررسی و در نهایت سقف تعرفه خدمات داده همراه برای سیم کارت‌های دائمی به ازای هر کیلوبایت نیم ریال تعیین شد.

 

همچنین اعلام شد که اپراتورهای تلفن همراه می توانند با رعایت شرایط رقابتی و بازه تعرفه تعیین شده در مصوبه ضمن فروش خدمات دیتا براساس کیلوبایت بسته‌های مختلف تعرفه‌ای را نیز متناسب با نیاز مشترکان تعرفه و ارائه کنند.

 

در این مصوبه تاکید شده است که تعرفه جدید از اول دی ماه امسال لازم الاجرا خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، پیش از این در نسل دوم ارتباطی سقف تعرفه استفاده از هر کیلوبایت اینترنت تلفن همراه 14.8 ریال در نظر گرفته شده بود اما اپراتورها بنابر شرایط رقابتی بازار رقمی بین یک تا پنج ریال را برای استفاده آزاد از اینترنت تلفن همراه اعمال می کردند.

 

اما با روی کار آمدن نسل‌های سوم و چهارم ارتباطی قرار بر آن بود که تعرفه‌های جدیدی در این حوزه اعمال شود. پیشتر اپراتور سوم که ارائه انحصاری خدمات نسل سه را بر عهده داشت برای هر کیلوبایت انتقال داده مجاز به اعمال تعرفه‌ای بین نیم تا یک ریال بود.

 

حال در شرایطی که اپراتورهای اول و دوم هم مجاز به ارائه خدمات نسل سه شده‌اند از سوی کمیسیون تنظیم مقررات برای انتقال هر کیلوبایت داده جدا از این که اینترنت نسل دو باشد یا سه تعرفه ای معادل نیم ریال در نظر گرفته شده است که البته اپراتورها براساس اصول مندرج در پروانه مجاز هستند در سیم کارت‌های اعتباری این رقم را تا 50 درصد افزایش دهد.

طی هفته‌های گذشته تعرفه‌ای معادل 2.5 ریال برای استفاده از اینترنت تلفن همراه اعلام شده بود که انتقادات مردمی موجب شد این تعرفه تغییر کرده و به نیم ریال تبدیل شود.

انتهای پیام

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...