fakur1 10131 ارسال شده در 30 بهمن، 2014 هيچ دليلي براي رنج كشيدن وجود ندارد . با آگاهي ، شما ميتوانيد عصيان كنيد و بگوييد : ” ديگر كافي است ! ” مي توانيد به دنبال راهي براي شفا يافتن و تغيير دادن روياي شخصي خويش باشيد . روياي اين سياره تنها يك روياست .واقعيت ندارد . اگر به داخل اين رويا برويد و با باورهاي خويش رودررو شويد ،خواهيد ديد بسياري از اين باور ها كه شما را به سوي ذهني زخمي هدايت كرده اند ،حتي حقيقت ندارند . در خواهيد يافت كه اين همه سال درد و رنج بيهوده كشيده ايد .چرا ؟ چون نظام باورهايي كه به ذهن شما داده شده بود ، بر دروغ استوار بود . 3
*atefeh* 13017 ارسال شده در 30 بهمن، 2014 من بلد نیستم. یه روز تصمیم میگیرم از نو شروع کنم و رنج کشیدن رو بیهوده میدونم اما نمیشه ازشون خلاص شد. 3
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 30 بهمن، 2014 .زندگي شما تجلي رويايتان ، و يك هنر است . و اگر از رويايتان لذت نمي بريد ، هرزمان كه بخواهيد مي توانيد زندگي تان را تغيير دهيد . 3
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 30 بهمن، 2014 سه نوع استادي هست كه به انسان كمك مي كند. اولين آنها “ استادي در آگاهي ” است؛ يعني شما آگاه شويد كه واقعا چه كسي هستيد و چه امكاناتي داريد . دومين آنها “استادي در دگرگوني ” است : چگونه تغيير كنيد .سومين آنها استادي در قصد ” است . قصد هان تصمیم است. 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری