رفتن به مطلب

نمایش اطلاعات در زمان واقعی با وایت‌بورد هوشمند


ارسال های توصیه شده

[h=1] نمایش اطلاعات در زمان واقعی با وایت‌بورد هوشمند

 

[/h]

» سرویس: علمي و فناوري - علم و فناوري جهان

کد خبر: 93090905025

یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نوعی وایت‌بورد هوشمند جدید محتوایش را در زمان واقعی به اشتراک می‌گذارد و به کاربران امکان ذخیره‌کردن تصاویر فوری از آن را می‌دهد.

 

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، فناوری Smart Kapp درست مانند یک دفتر یادداشت به کاربران امکان یاداشت نکات را با دست می‌دهد در حالی که همزمان این نکته‌ها به یک برنامه نرم‌افزار تلفن همراه بازچینش می‌شود.

 

ابعاد این وایت‌بورد مانند نمونه معمولی 42 در 107 سانتی‌متر بوده و دارای خودکارهایی برای نوشتن و همچنین یک تخته‌پاک‌کن برای پاک‌کردن محتوایش است. فناوری جدید توسط شرکت SMART Technologies واقع در آلبرتای کانادا ارائه شده است.

 

این وایت‌بورد را می‌توان به پریز برق متصل و آن را از طریق بلوتوث به ابزار تلفن همراه متصل کرد. این وایت‌بورد دارای اتصال اینترنتی است و هر محتوایی که روی آن قرار می‌گیرد را می‌توان بر روی دیگر ابزار به شراکت و در آنجا ذخیره کرد.

 

تا پنج نفر می‌توانند در این جلسه اشتراک وارد شوند چه این افراد در یک اتاق یا هر جای دیگری از جهان باشند.این اشخاص می‌توانند یا از طریق یک دگمه اشتراک موجود در خود برنامه نرم‌افزاری تلفن‌همراه یا از طریق نشانی اینترنتی (یوآرال) قابل‌اشتراک به این جلسه دعوت شوند. افراد همچنین می‌توانند یا از طریق برنامه نرم‌افزاری آپلودشده Smart Kapp بر روی ابزار تلفن‌همراهشان یا از طریق مرورگر وب به این جلسه متصل شوند.

 

کاربران می‌توانند در هر زمانی که می‌خواهند عکس‌های فوری از آنچه بر روی وایت‌بورد نظاره می‌کنند را اسکن کنند و نیاز به نوشتن یا گرفتن عکس از محتوای آن‌ نداشته باشند. عکس‌های فوری را می‌توان با لمس‌کردن دگمه «دوربین» موجود بر روی خود بورد یا در نرم‌افزار گرفت و به عنوان پی‌دی‌اف یا JPEG ذخیره کرد. همچنین می‌توان عکس‌های فوری را از طریق یو‌اس‌بی موجود در یک طرف وایت‌بورد ذخیره کرد.

 

تمامی داده‌های بازچیدمان‌شده به Smart Kapp کدبندی می‌شوند و با پاک‌شدن بورد یا توقف اتصال اشتراک از بین می‌برند. تنها ابزار تلفن همراه در هر زمان می‌توانند به این بورد متصل شوند و این موضوع امکان سانسورشدن را به حداقل می‌رساند.

 

وایت‌بورد Smart Kapp اکنون در دسترس است و بهای پیشنهادی آن 899 دلار اعلام شده است.

 

انتهای پیام

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...