رفتن به مطلب

آیا ساعت هوشمند جدید سونی، فراتر از ذهن کاربران است؟


ارسال های توصیه شده

با یک ساعت هوشمند جدید آشنا شوید؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

سونی از ارتقا ساعت‌های هوشمند خود در آینده خبر داده است. سونی با تمام وجود روی ساعت هوشمند خود تمرکز کرده است که در این ساعت‌های هوشمند ظاهر ساعت و مچ بند آن به عنوان یک صفحه نمایش عمل می‌کند. این ساعت هوشمند سونی از تکنولوژی ثبت شده که E-PAPER نامیده می‌شود الهام گرفته است.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ سونی از ارتقا ساعت‌های هوشمند خود در آینده خبر داده است، با توجه به گزارش دریافت شده در روز چهارشنبه از طرف بلومبرگ، سونی با تمام وجود روی ساعت هوشمند خود تمرکز کرده است که در این ساعت‌های هوشمند ظاهر ساعت و مچ بند آن به عنوان یک صفحه نمایش عمل می‌کند. این ساعت هوشمند سونی از تکنولوژی ثبت شده که E-PAPER نامیده می‌شود الهام گرفته است. اما به طور واضح اعلام نشده که E-PAPER چگونه عمل خواهد کرد اما منابع خبری بلومبرگ می‌گویند که بین فناوری E-INK که در دستگاه‌های قدیمی‌تر و E-PAPER تمایزی وجود دارد.

 

 

2774017_271.jpg

 

 

2774018_694.jpg

 

 

با این وجود ساعت هوشمند به عنوان یک صنعت رونق پیدا کرده است که بازار آن روز به روز در حال افزایش است. ساعت‌های هوشمند شرکت‌های سامسونگ، ال جی، Pebble و سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار می‌توانند برنامه‌های کاربردی را اجرا و اعلان‌ها و همچنین در برخی از آنها امکان برقراری تماس و اعلام ساعت را به کابر ارایه دهند. سونی ساعت هوشمند SmartWatch3 را با سیستم عامل اندروید ارایه داده است که این سیستم عامل را گوگل برای دستگاه‌های پوشیدنی که ویژگی‌هایی از قبیل ضدآب بودن و مچ بند قابل تعویض را ارایه کرده است.

 

 

2774019_699.jpg

 

 

به گزارش بلومبرگ ساعت E-PAPER سونی نمی‌خواهد با سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار مانند AppleWatch که قرار است به بازار بیایند رقابت کند بلکه می‌خواهد به سطح بالاتری از تکنولوژی کنونی دست یابد. سونی می‌خواهد بر روی مشتریان محصولات خود و نیاز آنها که گوش به زنگ جدیدترین محصولات سونی هستند تمرکز کند. با این حال سونی نیاز به کمک یک تقویت کننده در بازار کسب و کار خود دارد.

 

 

سونی روز سه شنبه اعلام کرد که قیمت‌های تلویزیون و گوشی‌های تلفن همراه خود را کاهش داده است. به گزارش رویترز سونی تمرکز خود را بر روی درآمد حاصل از PS4 و بازی‌های ویدیویی و کسب و کار حسگرهای الکترونیکی خود گذاشته است. این شرکت به جای تقلید از نمونه‌های کنونی، بر روی فناوری‌های در حال انتشار و فراتر از ذهن انسان کار می‌کند. بلومبرگ می‌گوید ساعت E-PAPER هم بخشی از این تلاش سونی می‌باشد.

 

 

2774020_690.jpg

 

 

سونی در حال بوجود آوردن فناوری است که هدف آن توسعه دادن محصولات جدید است که سودآور و پیشگام در بازار باشند که ساعت هوشمند مچی هم جزیی از این پیشرفت می‌باشد. این ساعت در سال بعدی در دسترس خواهد بود.

 

 

گزارش از حسین جاهدی

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...