رفتن به مطلب

آغاز ثبت نام آزمون جامع مدیریت بحران


ارسال های توصیه شده

[h=1]آغاز ثبت نام آزمون جامع مدیریت بحران[/h] [h=3]تهران- ایرنا- مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون جامع مدیریت بحران به منظور ارزیابی و رتبه بندی افراد حقیقی و مجموعه های فعال در حوزه مدیریت بحران های طبیعی کشور، از امروز خبر داد.[/h]

81401887-6101412.jpg حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه گفت: ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون جامع مدیریت بحران، از اشخاص واجد شرایط از طریق آزمون کتبی و مصاحبه علمی توسط پژوهشگاه شاخص پژوه و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
انجام می گیرد.

 

اطلاعیه ثبت نام برای شرکت در این آزمون حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام از متقاضیان از روز شنبه اول آذرماه 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.

 

وی افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون جامع مدیریت بحران در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در اطلاعیه مذکور ضرورت دارد نسبت به تهیه مدارک خواسته شده اقدام و از این تاریخ لغایت روز پنجشنبه 20 آذرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

سومین آزمون جامع تعیین سطح مدیریت بحران در روز پنجشنبه 25 دی ماه 93 و فقط در شهرستان اصفهان برگزار می شود. اطلاعیه مربوط به توزیع کارت و آزمون در سایت پژوهشگاه شاخص و سازمان سنجش در روز دوشنبه 22 دی ماه منتشر خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...