رفتن به مطلب

شارژ گوشی با باطری‌هایی به اندازه یک شکلات!


ارسال های توصیه شده

ایده جالب باطری‌های قدرت کوتاه مفهومی؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

این ریز باطری مقوایی مانند یک ویتامین برای گوشی هوشمند شماست، یک طراح خوش ذوق به نام Tsung Chih-Hsien به تازگی طرحی مفهومی از باطری‌های مقوایی ارایه کرده است که یک انتخاب متفاوت و منحصر بفرد در استفاده از توان بیشتر می‌باشد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ مهم نیست که باطری تلفن‌های هوشمند چقدر بزرگ و قدرتمند باشد. کاربران گوشی‌های هوشمند هنوز هم باید از باطری های بیرونی یا شارژرهای همراه برای ادامه کار استفاده کنند. بنابراین تعجبی ندارد، که بازار لوازم جانبی دستگاه‌ها و لوازم جانبی شخص ثالثی که توسط سازندگان وعده داده شده است تا به دوام بیشتر باطری در آیفون و دستگاه‌های اندروید و دیگر وسایل و اسباب بازی‌هایی که نیاز به شارژ مداوم دارند کمک می‌کند داغ باشد.

 

یک طراح خوش ذوق به نام سونگ چی-هسین (Tsung Chih-Hsien) به تازگی طرحی مفهومی از باطری‌های مقوایی ارایه کرده است که مفهومی جدید از باطری‌های خارجی را به ارمغان آورده است که یک انتخاب متفاوت و منحصر بفرد در استفاده از توان بیشتر می‌باشد.

 

2757221_966.jpg

 

او بر این تصور است که یک باطری مقوایی کپسولی یکبار مصرف که در اندازه‌های مختلف به نام قدرت کوتاه ارایه می‌گردد، می‌تواند به تقویت باطری گوشی یا دستگاه همراه شما برای یک مقدار مشخص از زمان (مانند تصویر بالا) کمک بسزایی نماید و پس از مصرف قابل بازیافت باشد.

 

فقط یک باطری کپسولی، آن را باز کنید (همانند یک کپسول برای درمان بیماری) آن را به گوشی خود متصل کنید و برای 6 ساعت مداوم با گوشی خود مکالمه اضافه داشته باشید. این باطری بصورت انبوه عرضه خواهد شد و کاربر در زمان‌های مختلف که نیاز دارد برای دستگاه خود استفاده می‌کند و هنگامیکه انرژی کسپول‌ها به پایان رسید می‌توانید آن بسته مقواهای کوچک را در همان فروشگاهی که خریداری کرده است بازیافت کنید.

 

باطری قدرت کوتاه برنده جایزه نقطه قرمز طراحی یک ایده جالب و مفهومی می‌باشد که اگر به مرحله تولید برسد خواهد توانست تحولی نو در لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...