رفتن به مطلب

شبکه نسل چهارم تلفن همراه بهره برداری شد


ارسال های توصیه شده

[h=1]شبکه نسل چهارم تلفن همراه بهره برداری شد[/h] [h=3]مشهد - ایرنا - برای نخستین بار در ایران بهره برداری از شبکه نسل چهارم یا 'جی4' تلفن همراه به عنوان آخرین نسل فناوری ارتباطات دنیا از سوی شرکت ایرانسل روز پنجشنبه طی مراسمی در مشهد آغاز شد.[/h]

81394025-6089129.jpg مدیرعامل خدمات شرکت ایرانسل در این مراسم گفت: این اپراتور تلفن همراه با هشت سال سابقه خدمت، نخستین و تنها اپراتور کشور است که موفق به اخذ پروانه رسمی ارتقا شبکه به نسلهای بالاتر تلفن همراه شده است.

 

'علیرضا دزفولی' افزود: ایرانسل با رفع انحصار و اخذ 'نخستین پروانه سرویس محور' حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور اکنون امکان دسترسی ایرانیان به آخرین نسل فناوری ارتباطات جهان را فراهم ساخته است.

 

وی گفت: به دنبال ارائه موفقیت آمیز خدمات نسل سه ایرانسل(جی3) از مرداد ماه امسال که هم اکنون در بیش از 61 شهر ایران به صورت رسمی راه اندازی شده، نسل چهارم به عنوان گسترده ترین شبکه باند 'پهن همراه' کشور بهره برداری می شود.

 

مدیرعامل خدمات شرکت ایرانسل افزود: شبکه جی4 ایرانسل امروز 29 آبان ماه در مشهد بهره برداری شد و به تدریج در سایر نقاط کشور راه اندازی می شود.

 

وی گفت: مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات 'پهن همراه' کشور می توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند.

 

دزفولی گفت: با استفاده از سیم کارتهای نسل جدید(USIM) مشترکان می توانند خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روشهای دسترسی به اینترنت نمایند.

 

وی افزود: نسل چهارم قابلیتهای مدرنترین گوشیهای موجود در بازار را پیشتیبانی می کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایلهای ویدیوئی با کیفیت اچ.دی، بازی به صورت آنلاین و استفاده از برنامه های کاربردی فراهم خواهد شد.

 

او افزایش فرصتهای کارآفرینی و رونق صنعت برنامه های کاربردی بومی از طریق افزایش سرعت و کاهش هزینه ها را از دیگر مزایای راه اندازی نسل چهارم تلفن همراه عنوان کرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...