رفتن به مطلب

ارسال پیامک در مناطق بدون آنتن‌دهی با دستگاه جدید


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1] ارسال پیامک در مناطق بدون آنتن‌دهی با دستگاه جدید

 

[/h]

» سرویس: علمي و فناوري - علم و فناوري جهان

کد خبر: 93082814777

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

افرادی که در مکان‌های فاقد پوشش شبکه تلفن‌همراه مضطرب شده و احساس بی‌قراری می‌کنند، اکنون با دستگاه جدید می‌توانند تحت هر شرایطی، پیامک ارسال کنند.

 

به گزارش سرویس فناوری منطقه خراسان، دستگاه جدید به نام goTenna بدون نیاز به شبکه تلفن همراه در مواردی که پوشش شبکه به علت طوفان یا قطعی برق از بین رفته و یا شخص از محدوده پوشش‌ شبکه خارج شده باشد، می‌تواند با تولید شبکه تلفن اختصاصی در محدوده مشخص امکان ارسال پیام متنی، ایمیل و یا شنیدن اخبار را برای کاربران فراهم کند.

 

دنیل پدرومو، سازنده این دستگاه اظهار کرد: هنگام وقوع طوفان سندی در سال 2012 شاهد از بین رفتن پوشش تلفن‌همراه در بیش از 10 ایالت محلی بودم که متاسفانه در این وضعیت مردم بیش از هرچیز نیاز به شنیدن اخبار و دریافت اطلاعات سودمند برای نجات جان خود دارند.

 

وی در ادامه افزود: ماموریت ما کمک به مردم در جهت ایجاد ارتباط در هر شرایطی و تحت اختیار خودشان است، چرا که اغلب در موارد اضطراری افراد بیش از هر چیز تمایل به شنیدن خبر سلامتی نزدیکان خود دارند.

 

این دستگاه قابل حمل قادر به تولید شبکه رادیویی با قدرت دو وات و در محدوده 90 کیلومتر است. همچنین این دستگاه با تولید امواج با فرکانس پایین به کاربران اجازه می‌دهد تا با ارسال پیامک یا موقعیت مکانی از شرایط یکدیگر با خبر شوند.

 

این دستگاه مجهز به باطری قابل شارژ لیتیوم است که در صورت استفاده مداوم می‌تواند تا 30 ساعت برق دستگاه را تامین کرده و در حالت آماده به کار تا 72 ساعت برق دستگاه را تامین می‌کند.

 

 

انتهای پیام

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...