رفتن به مطلب

قاتل فراری پس از سه سال به دام پلیس افتاد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]قاتل فراری پس از سه سال به دام پلیس افتاد[/h] [h=3]سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی شاهرود گفت: قاتلی که سال 90 پسر عموی 34 ساله خود را با شلیک گلوله در یکی از روستاهای شاهرود از پای در آورده و به نقاط مختلف کشور متواری شده بود توسط کارآگاهان جنایی پلیس دستگیر شد.[/h]

81392442-6086473.jpg به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ ' غلامرضا کاظم زاده' افزود: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی محل اختفای متهم را در چند نقطه از کشور مانند مشهد، روستاهای اطراف مشهد و نقاط دور دست استان سمنان شناسایی کردند.

 

وی گفت: متهم 42 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری است و به دلیل مشکلات خانوادگی با سلاح شکاری پسرعمویش را به قتل رساند و از 28 آبان 90 تاکنون متواری بوده است.

 

وی افزود : سرانجام تردد مشکوک متهم در خانه ای در دامغان گزارش شد و با اخذ نیابت قضایی کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی، قاتل فراری را دستگیر کردند.

 

کاظم زاده گفت: متهم در بازجویی ها به صراحت به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشریح صحنه، با تشکیل پرونده ای تحویل مرجع قضایی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با تاکید بر عزم قاطع پلیس در برخورد با جرایم خشن، همراهی و تعامل شهروندان را در این خصوص ضروری دانست و از مردم خواست، هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...