رفتن به مطلب

نقاشی های خیابانی جالب و دیدنی یک هنرمند اسپانیایی


ارسال های توصیه شده

نقاشی های دیواری هنری تازه و جدید نیست بلکه این سبک از نقاشی همواره در میان تمدن های مختلف تاریخ بشری قابل مشاهده و روئیت بوده است ، سبکی که فقط شیوه های اجرای آن به گونه ای متفاوت و مختلف به اجرا درآمده که جدای از ساختار آن ، ماهیت آنها با کتیبه های برجای مانده از گذشتگان معنا و مفهومی یکسان و گاهی همانند دارد.

در این میان و در عصر حاضر هنرمندان زیادی هستند که در طراحی و نقاشی های دیواری و یا خیابانی آن هم دلیل خلق آثار شگفت انگیز و تاثیر گذار طرفداران و گاهی نامی ماندگار برای خود دست و پا کرده اند.

«پجاک» (pejac) نام مستعار یک هنرمند اسپانیایی است که مدتهاست روی دیوار نقاشی می کند. این هنرمند از زمانی که با معلم نقاشی خود درباره هنر به مشکل خورد تصمیم گرفت به هنر خیابانی مشغول شود تا مردمی که نمی توانند به موزه بروند هم از زیبایی هنر لذت ببرند. نقاشی های پجاک فقط به کشور خودش محدود نمی شود. دیوارهای پاریس، استانبول، میلان و لندن نیز شاهد هنرنمایی های این هنرمند خوش ذوق هستند.


 


لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...