رفتن به مطلب

پیکر "مرتضی پاشایی" رهسپار قطعه هنرمندان شد/ نوحه‌خوانی پدر برای پسر


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

مراسم تشییع "مرتضی پاشایی" صبح امروز برگزار شده و پیکر هنرمند جوان در میان خیل مردم و اهالی هنر رهسپار قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران شد.

2743313_159.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
حاضر در تالار وحدت؛ مراسم تشییع "مرتضی پاشایی" دقایقی پیش با حضور پرشور مردم و هنرمندان آغاز شد.

 

در این مراسم پس از قرائت پیام "علی جنتی" وزیر ارشاد، "علی مرادخانی" معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سلام به همه کسانی که با علاقه و دوستی به اینجا آمدند. در اینجا چهره‌های جوان و نورانی داریم که در این روزها شاهد تجلی احساساتشان بودیم. برای شما ملت بزرگوار که محبت را سرلوحه همیشه زندگی خود قرار داده‌اید آرزوی سلامت می‌کنم.

 

وی ادامه داد: یک ماه پیش با "مرتضی" در مشهد بودیم و به هنرمندان تئاتر جایزه می‌دادیم. برای من جالب بود که اهالی تئاتر از او می‌خواستند که برایشان بخواند و این نشانه همبستگی هنرمندان بود.

 

در روزهای پایانی عمر مرتضی که برای ملاقاتش به بیمارستان رفته بودم خودش می‌گفت که برایم دعا کنید تا روح من شاد باشد.

 

"محمد علیزاده" از خوانندگان پاپ کشورمان نیز در این مراسم گفت: اگر عزتی برای مرتضی هست از خداست. خدایی که در لحظه لحظه‌های زندگی ما راضی بودیم از رضایش و اکنون نیز راضی هستیم از این خواسته‌اش. اکنون از ته قلبم آرامم چرا که مرتضی دوست داشت در قلب مردم باشد و من می‌بینم که اینگونه است.

 

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ همراه بود و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

 

محمد علیزاده و بنیامین بهادری قطعاتی را به یاد این مرحوم اجرا کردند.

 

در ادامه این مراسم، عموی مرتضی پاشایی به روی صحنه آمد و گفت: از طرف خودم و خانواده مرتضی از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم. از اینکه در این مراسم باشکوه شرکت کردید ممنونم. از وزارت ارشاد و مقامات کشوری و لشکری هم سپاسگزارم.

 

عموی مرحوم پاشایی خطاب به حاضران در مراسم تشییع مرتضی پاشایی اظهار کرد: شما خودتان عاشق مرتضی بودید چرا که مرتضی هم عاشق شما بود. در شب‌های آخری که من کنار مرتضی بودم مردم به روبروی بیمارستان می‌آمدند و مرتضی همیشه از من می‌پرسید مردم بیرون هستند مبادا سردشان شود.

 

وی گفت: دکترها سال گذشته مرتضی را جواب کردند و دیگر امیدی به زنده ماندنش نداشتند اما دعاهای شما باعث شد تا او یک سال دیگر در میان ما باشد و این هدیه‌ای بود از طرف خدا. از شما می‌خواهم که برای آرامش روح مرتضی در روزهای آینده نیز با آرامش و با شکوه در مراسم او شرکت کنید.

 

وقتی ناصر پاشایی پدر مرتضی پاشایی برای سخنرانی به روی صحنه آمد پیش از هر سخن، روضه‌ای برای امام حسین (ع) خواند.

 

"وقتی حسین ابن علی تنهای تنهاست/خود مانده بود و زینب و سجاد و زن‌ها"

 

پدر مرتضی اشاره کرد که فرزندش در آخرین روزهای زندگیش از او خواسته تا این روضه را برایش بخواند.

 

روابط عمومی رسانه ملی درگذشت "مرتضی پاشايی" را تسليت گفت

 

به مناسبت درگذشت مرحوم مرتضی پاشايی پيام تسليتی از سوي اداره كل روابط عمومی رسانه ملی برای خانواده وی صادر شد.

 

متن اين پيام به اين شرح است:

 

به نام خدا

 

مرتضی پاشايی فرزند هنرمند سرزمين هنر خيز ايران اسلامی بار سفر بست و با كوله باري از محبت و عشق به مردم قدرشناس وطنش از ديار فانی به سرای باقی شتافت و در جوار رحمت حق آرام گرفت.

 

روابط عمومی رسانه ملی فقدان اين هنرمند را كه در عمر كوتاه اما پر بارش توانست با صدايی صميمی و ماندگار، بسياری از مردم به ويژه جوانان را گرد شمع وجود خود جمع كند به شما خانواده غم ديده، جامعه هنری و دوستداران داغدارش تسليت می‌گويد و از خداوند سبحان آرزوي صبر برای بازماندگان مسئلت دارد.

 

پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی لحظاتی پیش با بدرقه بسیار پرشور به سوی قطعه هنرمندان راهی شد و از بلندگوهای مراسم اعلام شد علاقمندانی که می‌توانند با وسیله شخصی و یا با وسایل نقلیه تدارک دیده شده به سمت بهشت‌زهرا می‌توانند حرکت کنند.

 

گفتنی است؛ محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری ایرج نوذری، مجید اخشابی، بهمن هاشمی از چهره هایی هستند که در این مراسم حضور دارند.

 

 

انتهای پیام/ اس

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[h=1] «مرتضی پاشایی» روی دوش هزاران نفر

[/h]

» سرویس: فرهنگي و هنري - تجسمي و موسيقي

کد خبر: 93082512621

یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پیکر «مرتضی پاشایی» با حضور هزاران نفر از دوستداران این خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ تشییع شد.

 

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، صبح امروز (یکشنبه، 25 آبان‌ماه) هزاران نفر در مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» حضور یافتند و برگزاری این آیین را با دشواری روبه‌رو کردند.

 

آیین تشییع پیکر پاشایی امروز از مقابل تالار وحدت در تهران آغاز شد و به‌دلیل ازدحام بیش از حد و غیرقابل پیش‌بینی مردم بسیار بیشتر از زمان تعیین‌شده به طول کشید و در نهایت، به سمت بهشت زهرا (س) منتقل شد.

 

جمعیت علاوه بر محوطه‌ی تالار وحدت، خیابان‌های استاد شهریار، حافظ، انقلاب و چهارراه ولیعصر را نیز مسدود کردند، به اندازه‌ای که تردد اتومبیل‌ها و مردم در این مسیر دچار مشکل شد. همچنین از ساعت‌ها پیش از آغاز مراسم تشییع، کار مترو در ایستگاه‌های نزدیک به این محل به‌شدت با اخلال مواجه شده بود.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

در این مراسم، مردم در مسیرهای مسدودشده آهنگ‌های این خواننده را به‌شکل دسته‌جمعی می‌خواندند. این در حالی بود که در حریم تئاترشهر نیز بسیاری از مردم حضور یافته بودند و با تشکیل دادن حلقه‌ای بزرگ و در دست داشتن تصاویری از پاشایی، آهنگ «نگران منی» را می‌خواندند.

 

تعداد زیادی از هنرمندان نیز در میان ازدحام جمعیت که بخشی از آن‌ها دوستداران این خواننده بودند که از شهرستان‌های مختلف به تهران آمده‌اند، متوقف شدند و نتوانستند در مراسم داخل محوطه‌ی تالار وحدت حضور یابند.

 

در حالی که دوستداران پاشایی برای بدرقه‌ی این هنرمند به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) در تالار وحدت جمع شده بودند، محمد علیزاده - خواننده‌ی پاپ - با بغض، قطعه‌ی «هواتو کردم» را برای دوست درگذشته‌اش خواند و مردم نیز با صدای بلند این قطعه را هم‌خوانی کردند.

 

اجرای این مراسم نیز برعهده‌ی سیدعباس سجادی - رییس بنیاد آفرینش‌های فرهنگسرای نیاوران - بود که پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - علی جنتی - را خواند.

 

همچنین در فیسبوک منسوب به جنتی پیامی با این مضمون منتشر شده است: «درگذشت جانگداز هنرمند محبوب ملت ایران، مرتضی پاشایی را به همه فرهیختگان، هنرمندان و علاقه‌مندان آن فقید سعید، بویژه خانواده معزز وی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علودرجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل آرزومندم. یادش گرامی باد».

 

سپس معاون امور هنری وزیر ارشاد پشت تریبون قرار گرفت و با بیان این‌که این روزها شاهد تجلی احساسات مردم بوده است، گفت: حدود یک‌ماه پیش، همراه با مرتضی پاشایی در مشهد بودیم و همراه با او جایزه‌ی هنرمندان تئاتر را اهدا کردیم. در حالی که خیلی برای هنرمندان تئاتر جالب بود که یک هنرمند موسیقی جایزه‌ی آن‌ها را می‌دهد.

 

علی مرادخانی افزود: از خداوند می‌خواهم، روح متعالی این خواننده‌ی عزیز را با اولیا محشور کند. شوری که در این مراسم هست، به من ثابت کرد که این ملت به دنیا نشان می‌دهد که همه‌ی ما برای ستاره‌ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می‌کنند، احترام قائلیم.

 

او از مردم خواست تا امروز کاری کنند که روح مرتضی پاشایی شاد شود.

 

سپس محمد علیزاده با صدایی بغض‌آلود در سخنانی گفت: خوشحالم که دوستم، مرتضی پاشایی، به یک اسطوره تبدیل شده است.

 

این خواننده‌ی پاپ اضافه کرد: رفیق عزیزم، خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی‌ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی‌ات بسیار لذت بردم. اگر امروز گریه می‌کنم، این اشک‌ها را در مقام «محمد علیزاده» نمی‌ریزم، من برای برادرم گریه می‌کنم. برای کسی که تا ابد به یادش خواهم بود.

 

به گزارش ایسنا، عموی مرتضی پاشایی هم در این مراسم سخن گفت و در حالی که مقابل تابوت برادرزاده‌اش ایستاده بود، اظهار کرد: شما مرتضی را بهتر از من می‌شناسید، عاشق او بودید و اتفاقا او هم عاشق شما بود. یادم می‌آید، وقتی برای ملاقاتش به بیمارستان می‌رفتم، با این‌که ناخوش بود، باز هم نگران مردمی بود که در آن هوای سرد در محوطه‌ی بیمارستان حضور داشتند.

 

او افزود: مطمئن باشید که مرتضی اکنون ما را نگاه می‌کند. او فقط متعلق به ما نیست، بلکه روح او در دل همه‌ی شما مردم مهربان است.

 

در این مراسم، چهره‌هایی مانند ایرج نوذری، بنیامین بهادری، بهنام صفوی، سیروان و زانیار خسروی، سینا حجازی، محمدرضا گلزار، اعضای گروه «سون» و ... حضور داشتند.

 

مرتضی پاشایی - خواننده پاپ - متولد سال 1363 از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود. او که در زمان بیماری نیز کنسرت‌هایی برگزار کرد، صبح روز جمعه (23 آبان‌ماه) در تهران درگذشت.

انتهای پیام

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[h=4]معاون امور هنری وزارت ارشاد :[/h] [h=1]جامعه نشان داد که از هنرمندان خود حمایت می کند[/h] [h=3]تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استقبال از هنرمندانی همچون مرتضی پاشایی نشان داد که جامعه پشتیبان هنرمندان خود است.[/h]

NoPic100x56.png علی مراخانی روز یکشنبه در مراسم تشییع مرتضی پاشایی افزود :حضور این همه علاقه مندان در اینجا بیانگر تجلی احساس آنها بود من برای شما ملتی که محبت را به عنوان اساسی ترین و ماندگارترین چهره مردم ایران نشان دادید، آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خداوند روح مرتضی پاشایی را شاد کند که می دانم شاد هم هست.

 

وی افزود: من یادم می آید که حدود یک ماه پیش به اتفاق مرتضی پاشایی در مشهد حضور داشتیم و به هنرمندان برگزیده جشنواره تئاتر مناطق جایزه می دادیم و این برای هنرمندان تئاتر آن مراسم جالب بود که مرتضی پاشایی جایزه آنها را می دهد کما اینکه از او خواستند که در این مراسم برایشان بخواند.

 

معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: من دعا می کنم که خداوند روح متعالی این خواننده عزیز را با اولیا محشور کند و با همه این شوری که در اینجا هست بار دیگر به من ثابت شد که این ملت با این وحدت و بزرگی برای ما عزت و افتخار می آورند و به دنیا نشان می دهند که همه ما برای ستاره ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند، احترام قائلیم.

 

مرادخانی خاطرنشان کرد : قبل از مرگ مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن وی را ملاقات کردم همواره می خواست مراسم تشییع پیکر او آبرومند برگزار شود که امروز این امر محقق شد.

 

در ادامه مراسم محمد علیزاده خواننده پاپ در سخنانی گفت :اگر عزتی برای مرتضی هست از خداست. خدایی که در لحظه لحظه های زندگی ما راضی بودیم از رضایتش و اکنون نیز راضی هستیم ، اکنون از ته قلبم آرامم چرا که مرتضی دوست داشت در قلب مردم باشد و من می بینم که اینگونه است.

 

علیزاده در پایان صحبت هایش قطعه ای را برای حاضران خواند که آهنگش را مرتضی پاشایی ساخته بود. وی آهنگ جاده «یک طرفه» از آهنگ های مرتضی پاشایی خواند و علاقه مندان هم با وی همراهی کردند.

 

مرتضی پاشایی هفته گذشته در 30 سالگی براثر بیماری سرطان درگذشت.

لینک به دیدگاه

[h=4]طرفداران و هنرمندان برای پاشایی آمده اند[/h] [h=1]وداع به یاد ماندنی با خواننده جوان پاپ ایران[/h] [h=3]تهران - ایرنا - هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان از ساعاتی پیش با حضور در تالار وحدت و خیابان های اطراف منتظر تشییع پیکر آن مرحوم هستند.[/h]

81387909-6079343.jpg به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در این مراسم گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خواندن ترانه های این خواننده و مراسم «سنج و دمام نوازی» در مقابل تالار وحدت تهران با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی می کنند.

 

هم اکنون خیابان شهریار منتهی به تالار وحدت، تقاطع ولی عصر(عج)، حافظ، چهار راه کالج و تمامی خیابانهای منتهی به تالار وحدت مملو از جمعیت و دوستداران این خواننده و هنرمند فقید ایران است.

 

گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است که باوجود حضور نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی تردد در خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود و غیر قابل حرکت است.

 

هم اکنون خروجی های مترو ولی عصر (عج) و فردوسی به سبب نزدیکی با تالار وحدت با ازدحام جمعیتی مواجه بوده و طرفداران این هنرمند که اغلب از نسل جوان کشور هستند؛ آهنگ هایی از جمله «تو قلبم»، «جاده یک طرفه»، «تو به جای منم داری زجر می کشی» را به آرامی زمزمه می کنند.

 

محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، مجید شهریاری و دیگر هنرمندان برای تشییع پیکر این هنرمند در مقابل تالار وحدت حضور یافته اند.

 

پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان تا لحظاتی دیگر از مقابل تالار وحدت به سمت بهشت زهرا تشییع می شود .

 

قراراست پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی در قطعه هنرمندان تهران به خاک سپرده شود.

 

مرتضی پاشایی 30 ساله پس از 11 ماه دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان هفته گذشته چشم از جهان فرو بست .

لینک به دیدگاه

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

محمد علیزاده خواننده معروف و از دوستان مرتضی پاشایی در جایگاه قرار گرفت تا برخی از ترانه های مرحوم پاشایی با حضور هواداران وی زمزمه شود.

در حالی که طبق اعلام قبلی قرار بود مراسم تشییع مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ از ساعت 9 صبح امروز در مقابل تالار وحدت آغاز شود، از حدود 8 صبح جمع کثیری از هواداران وی در محل مراسم اجتماع کردند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به گزارش خبرنگار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراسم تشییع مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ، قرار است تا دقایقی دیگر از مقابل تالار وحدت به صورت رسمی آغاز شود.

 

هم اکنون جمع کثیری از هواداران وی در محل برقراری مراسم اجتماع کرده اند و ترانه های وی را همخوانی می کنند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به دلیل برگزاری مراسم با وجود اقدامات و تدابیر ترافیکی و انتظامی ماموران برای برقراری نظم، ترافیک سنگینی در معابر منتهی به تالار وحدت ایجاد شده است.

 

با توجه به ازدحام بسیار زیاد و انتشار شایعه انتقال پیکر مرحوم پاشایی به بهشت زهرا برخی در حال ترک مراسم به سمت بهشت زهرا هستند.

 

مراسم رسمی دقایقی پیش آغاز شد و به مناسبت ایام محرم یکی از مداحان در حال مرثیه سرایی است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

جمعی از هنرمندان دوستان و اهالی موسیقی در این مراسم حضور دارند.

 

***

 

قرائت پیام تسلیت وزیر ارشاد

در بدو شروع مراسم تشییع مرتضی پاشایی پیام تسلیت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد.

 

در این پیام آمده است خبر درگذشت هنرمند توانای موسیقی کشور باعث تاسف و تاثر گردید. پاشایی همانطور که برای موسیقی مردمی توانایی خود را به منصه ظهور رساند در قلوب مردم نیز به شایستگی ماوا داشت.

 

در ادامه علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد به ذکر خاطره ای از مرحوم پاشایی پرداخت.

 

404232_207.jpg

 

***

 

همخوانی محمد علیزاده با مردم

 

گفتنی است، محمد علیزاده، بنیامین محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری و دیگر هنرمندان از مهمانانی هستند که هم اکنون در محوطه تالار وحدت حضور دارند.

 

تعداد زیادی از هنرمندان نیز در میان ازدحام جمعیت که بخشی از آن‌ها دوستداران این خواننده بودند که از شهرستان‌های مختلف به تهران آمده‌اند، متوقف شدند و نتوانستند در مراسم داخل محوطه‌ تالار وحدت حضور یابند.

 

همچنین محمد علیزاده خواننده معروف و از دوستان مرتضی پاشایی در جایگاه قرار گرفت تا برخی از ترانه های مرحوم پاشایی با حضور هواداران وی زمزمه شود. ترانه هواتو کردم که به گفته علیزاده مرحوم پاشایی به آن بسیار علاقه داشت نیز همخوانی شد.

 

در حال حاضر ترانه جاده یکطرفه توسط محمد علیزاده و هواداران مرتضی پاشایی در حال اجراست.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

***

 

در ادامه پدر مرتضی پاشایی در جایگاه قرار گرفت و ضمن تشکر از طرفداران مرتضی پاشایی گفت: پزشکان مرتضی را یک سال پیش جواب کرده بودند اما با دعاهای شما یکسال دیگر زندگی کرد و این یک هدیه از طرف خداوند بود.

 

پدر مرتضی پاشایی در ادامه به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت و به مناسبت ماه محرم روضصهه حضرت علی اکبر را خواند.

 

404234_699.jpg

 

404235_829.jpg

 

گفتنی است با توجه به ازدحام جمعیت بی نظمی هایی نیز در مراسم ایجاد شده و ده ها نفر با عبور از نرده های تالار وحدت وارد تالار شدند تا به پیکر مرتضی پاشایی نزدیک شوند.

 

هم اکنون بنیامین در حال ترانه خواندن است.

 

***

 

با توجه به ازدحام جمعیت مجری برنامه اعلام کرد که پیکر مرتضی پاشایی از درب دیگری به طرف قطعه هنرمندان بهشت زهرا در حال انتقال است و جمعیت نیز هم اکنون با همخوانی ترانه های مرتضی پاشایی در حال حرکت به سمت بهشت زهرا هستند.

 

404236_552.jpg

 

گفتنی است اعلام این برنامه از طرف مجری برنامه باعث ایجاد همهمه و اعتراض مردم شد.

 

برخی روزنامه ها ویژه نامه هایی به مناسبت درگذشت پاشایی با پوسترهایی از وی منتشر کرده بودند.

 

برخی از دوست داران پاشایی برای وداع با او از شهرستان ها به تهران آمده بودند و در مراسم حضور داشتند.

 

حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان از دیگر ویژگی های این مراسم بود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

خداحافظی با شکوه مردم با مرتضی پاشایی

702303.jpg

پیکر «مرتضی پاشایی» هنرمند خوشنام‌ موسیقی پاپ کشورمان با حضور خیل عظیمی از هوادارن و اهالی موسیقی تشییع شد.

ازدحام جمعیت اطراف تالار وحدت تهران به حدی بود که برگزاری این مراسم را برای دست‌اندرکاران آن بسیار مشکل کرده بود. خیابان شهریار و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود شد. ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های متروهایی که نزدیک به خیابان های منتهی به آن منطقه است،‌ کشیده شده است.

این مراسم به‌دلیل ازدحام بیش از حد و غیرقابل پیش‌بینی مردم بسیار بیشتر از زمان تعیین‌شده به طول کشید و در نهایت، پیکر مرتضی پاشایی به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شد.

در این مراسم، مردم در مسیرهای مسدودشده آهنگ‌های این خواننده را به‌شکل دسته‌جمعی می‌خواندند. این در حالی بود که در حریم تئاترشهر نیز بسیاری از مردم حضور یافته بودند و با تشکیل دادن حلقه‌ای بزرگ و در دست داشتن تصاویری از پاشایی، قطعات این خواننده را می‌خواندند.

علی مرادخانی، عموی مرتضی پاشایی و محمد علیزاده در این مراسم سخنانی را ایراد کردند و بنیامین بهادری نیز قطعه «صدای بی صدا» را اجرا کرد

morteza-pashaei-dailysun.ir-3.jpgmorteza-pashaei-dailysun.ir-4.jpgmorteza-pashaei-dailysun.ir-1.jpgmorteza-pashaei-dailysun.ir-2.jpgtashi-mortezaa-pashai.jpg

morteza-pashaei-dailysun.ir_.jpg

702303.jpg

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه
صبایی بازم ازت ممنونم...

لطف کردی....

خدا حفظت کنه.......:icon_gol::icon_gol::icon_gol:

خدابیامرزدتش....روحش قرین آرامش...

خوشبحالش..

الان دیگه درد نمیکشه...:icon_gol:

این چه حرفیه وظیفه :icon_gol:

لینک به دیدگاه

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-12.jpg

 

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-13.jpg

 

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-15.jpg

 

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-16.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-17.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-1.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-2.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-3.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-4.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-5.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-6.jpg

%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%86-9.jpg

 

 

mortezapashai-dailysun.ir-8.jpg

شیلا خداداد به همراه همسرش در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-3.jpg

سید مرتضی حسینی مجری تلویزیون در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-4.jpg

حبیب کاشانی در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-5.jpg

فرزاد حسنی مجری تلویزیون در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-6.jpg

پدر و عموی مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-7.jpg

خانواده محترم مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-9.jpg

امین حیایی در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-10.jpg

بنیامین بهادری در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-11.jpg

پدر و عموی مرحوم پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-12.jpg

محمد علیزاده در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-13.jpg

امیر محمد مجری کودکان تلویزیون در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-14.jpg

محسن یگانه در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir_1.jpg

لیلا بلوکات و آزاده زارعی در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-1.jpg

سیروان خسروی در مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی

mortezapashai-dailysun.ir-2.jpg

ارجمند مسئول موسیقی وزارت ارشاد

 

 

 

لینک به دیدگاه

فیلم/ تشییع پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی/ یکی رفت...

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

فیلم/ روضه پدر مرتضی پاشایی در مراسم تشییع

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

پیکر مرحوم "مرتضی پاشایی" سرانجام به خاک سپرده شد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ پیکر "مرتضی پاشایی" سرانجام غروب روز یکشنبه 25 آبان در حضور چند تن از اهالی موسیقی و خانواده اش به خاک سپرده شد.

 

2745468_625.jpg

 

گفتنی است؛ پیکر "مرتضی پاشایی" که صبح امروز در میان خیل علاقمندان و هنردوستان از مقابل تالار وحدت تشییع و به بهشت زهرا منتقل شد، پس از ساعت ها به دلیل ازدحام جمعیت به سردخانه بهشت زهرا انتقال یافت. اما پس از کاسته شدن از خیل جمعیت در جایگاه ابدی خود به خاک سپرده شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...