رفتن به مطلب

20 قطعه زمین در مشهد به استانداران 20 استان


ارسال های توصیه شده

[h=4]رییس شورای عالی استان خراسان رضوی خبر داد:[/h] [h=1]20 قطعه زمین در مشهد به استانداران 20 استان[/h] [h=3]تهران- ایرنا- رییس شورای عالی استان خراسان رضوی و رییس شورای شهرستان مشهد از اختصاص 20 قطعه زمین و پروانه ساخت به استانداران برای ساخت خشت های آسمانی برای اسکان زائران در مشهد خبر داد.[/h]

81385281-6074576.jpg « غلام رضا بصیری پور» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا به خبرنگار این رسانه گفت: با توجه به اینکه عمده ترین مسئله در شهرستان مشهد اقامت زائران است 20 قطعه زمین به استانداران 20 استان برای ساخت اقامتگاه برای زائران بی بضاعت استانشان در مشهد اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه 85 درصد از زائران توان مالی برای اقامت در هتل ها ندارند افزود: طرح خشت های آسمانی به منظور اقامت ارزان قیمت برای زائران بی بضاعت استان ها در مشهد در حال اجرا است.

 

بصیری پور ادامه داد: تاکنون خشت های آسمانی استان اصفهان به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی و استان خوزستان به پیشرفت فیزیکی 20 درصدی رسیده است و دیگر استان ها در مرحله ابتدایی هستند.

 

رییس شورای عالی استان خراسان رضوی تصریح کرد: براساس ورودی های شهر مشهد سالانه 25 تا 30 میلیون زائر برای زیارت امام رضا(ع) به شهرستان مشهد سفر می کنند.

 

بصیری پور افزود: حدود 65 هزار تخت خواب در هتل ها و مسافر خانه ها برای زائران در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود دو هزار حسینیه، مرکز فرهنگی، اتاقک و چادر برای زائران در مشهد وجود دارد ادامه داد: در تعطیلات نوروز و تابستان نیز ده هزار کلاس در مدارس شهرستان مشهد نیز برای زائران مهیا می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...