رفتن به مطلب

راز و رمز امضاها!


ارسال های توصیه شده

امضا کردن مثل گرفتن عکس فوری، نه از چهره شما بلکه از شخصیت شماست. اینکه به هنگام امضا کردن از اسم یا حروف آن استفاده می کنید و اینکه حروف را ریز یا درشت، پر رنگ یا کم رنگ، به صورت منحنی یا زاویه دار می کشید، همه نشان می دهند که شما چه ویژگی هایی دارید و به چه چیزی بیشتر فکر می کنید

همان طور که دست خط شما ماهیت شما را برملا می سازد، امضای شما نیز ویژگی های شخصیتی شما را نشان می دهند. خصوصیاتی مثل صداقت، خلاقیت، توانایی ارتباطی، ثبات روحی روانی، خجالت کشیدن، مهارت های اجتماعی، اعتماد به نفس همه و همه در امضا پدیدار می شوند.

1402305075.jpg

[h=4]اندازه و سایز امضا نشان دهنده چه چیزی است؟[/h] همواره اندازه امضا میزان میل صاحب امضا به جلب توجه دیگران را نشان می دهد. امضاهای بزرگ نشان می دهند که فرد بی باک، باشهامت و با اعتماد به نفس است و تمایل بسیار زیادی به جلب توجه دارد. امضاهایی که اندازه متوسط دارند، نشان می دهند که صاحب امضا می خواهد شایسته و برازنده باشد و امضاهای کوچک تر نشان می دهند که فرد تمایلی به دیده شدن و جلب توجه دیگران ندارد. و به طور کلی کسانی که در امضای خود از نقطه استفاده می کنند، می خواهند متفاوت باشند. یک خط کوچک در کنار یک نقطه نشان می دهد که صاحب امضا, خستگی ناپذیر و همواره در حال شتاب و عجله است. قرار دادن نقطه در کنار حرف نشان دهنده خلاقیت و هوش امضا کننده است. این افراد قدرت جذب بالایی دارند و معمولا سر حرف خود می مانند و تغییر عقیده نمی دهند. استفاده از خطوط در امضا در دو حالت مختلف، خطوط عمودی و خطوط افقی، دو معنی دارد. خطوط عمودی نشان دهنده لجبازی و سماجت بیش از حد امضا کننده و خطوط افقی نشان دهنده نظم هستند.

1402305573.jpg

کسانی که به هنگام امضا، سفت و محکم امضا می کنند و امضای شان پر رنگ است، کودکی سختی را پشت سر گذاشته اند!

امضا کردن به حالت حلقه و منحنی اگر از راست به چپ باشد، نشان می دهد که فرد بسیار غیر منطقی است و اگر از چپ به راست باشد، نشان دهنده منطق امضا کننده است.

[h=4]امضاهایی که ناخوانا و نامفهوم هستند چه معنایی دارند؟[/h] کسی که در امضایش از نام یا نام خانوادگی خود به صورت بسیار ناخوانا استفاده می کند، میل زیادی به دیده شدن دارد. او نمی خواهد فهمیده شود، بلکه می خواهد دیده شود و در عین حال دنیای خصوصی اش پنهان و ناشناخته باشد. امضاهایی که به این صورت هستند، نشان می دهند که صاحب امضا نوعی شتابزدگی دارد؛ افرادی که در طول روز با توجه به شغلی که دارند بارها و بارها امضا می کنند و همین مساله باعث می شود به هنگام امضا کردن با عجله و با حالتی نامفهوم این کار را انجام دهند.

به طور کلی کسانی که به هنگام امضا کردن زیر امضاهایشان خط می کشند، افرادی متکی به نفس هستند و کسانی که این خط را به صورت مجعد رسم می کنند، می خواهند توجه دیگران را جلب کنند و این کار برایشان از همه چیز مهم تر است. یک خط زیگزاگی در زیر امضا نشان دهنده تردید و شک امضا کننده است. خط موج دار یا حالت لبخند، روحیه شوخ طبعی و طنز صاحب امضا را نشان می دهد.

[h=5]کسانی که به هنگام امضا کردن، زیر آن را یک خط مشخص می کشند:[/h] این افراد اعتماد به نفس و شخصیت خوبی دارند. البته کمی خودخواه هستند؛ اما در هر صورت اعتقاد زیادی به خوشبختی و سعادت انسان ها دارند.

[h=5]کسانی که زیر امضای خود دو نقطه می گذارند:[/h] این افراد رمانتیک هستند و غالبا می توانند به سرعت عشق خود را تعویض کنند! در واقع عشق برای آنها مثل لباس است؛ خیلی زود تحت تاثیر آن قرار می گیرند، ولی این اثر عمیق نیست و زود هم خاموش می شود. آنها به زیبایی ظاهری دیگران و همین طور خودشان اهمیت زیادی می دهند و معمولا هم قدرت جذب بالایی دارند.

[h=5]کسانی که زیر امضای خود یک نقطه می گذارند:[/h] این افراد استعداد زیادی در هنرهای کلاسیک دارند. ساده و آرام هستند. اگر اعتماد و اعتقاد خود را به آنها از دست بدهید و متوجه این موضوع شوند، خیلی سریع شما را ترک می کنند و دیگر به شما برنمی گردند. بنابراین در روابط خود با این افراد بسیار دقیق باشید؛ مبادا کاری کنید که او را از دست بدهید!

[h=5]افرادی که زیر امضای خود نه خطی می کشند و نه نقطه ای می گذارند:[/h] این افراد از زندگی شان همان گونه که می خواهند، لذت می برند. برای نظر و حرف دیگران هم اهمیت چندانی قائل نیستند و در واقع کار خودشان را می کنند. به نظر می رسد که طبیعت و ذات خوبی دارند؛ ولی کمی مغرور و خودخواه هستند.

[h=5]امضاهای اتفاقی؛[/h] کسانی که بین نام و نام خانوادگی و امضای شان ارتباطی وجود ندارد: این افراد سعی می کنند خیلی باهوش به نظر برسند و معمولا در پنهان کاری مهارت زیادی دارند. آنها حالات و افکار خود را به طور مستقیم و شفاف نشان نمی دهند و برای حرف های دیگران نیز ارزشی قائل نیستند.

[h=5]امضاهای اتفاقی؛[/h] کسانی که امضای شان شبیه نام و یا نام خانوادگی شان است: این افراد واقعا باهوش هستند؛ ولی شاید خودشان هم ندانند. معمولا زیاد تحت تأثیر دیگران قرار می گیرند و دمدمی مزاج اند. به درستی و نادرستی چیزی زیاد فکر نمی کنند و خیلی زود تصمیم می گیرند. نزدیکان این افراد با کمی چاپلوسی و تملق می توانند روی آنها تسلط بیابند.

1402305648.jpg

[h=5]افرادی که به هنگام امضا کردن، اسم کامل خود را می نویسند:[/h]

این افراد بسیار مهربانند و قلب رئوفی دارند. عاری از خودپرستی هستند و هر لحظه می توانند خود را وقف دیگران کنند؛ اما کمی زود خشمگین می شوند و زیاد هم به فکر فرو

می روند.

لینک به دیدگاه

من که چندین امضادارم چگونه هستم؟

امضاجدیدم اصلاتواینجای که توفرمهااست جانمی شود؟

یه خاطره ازاینچندامضایی یادم امداینکه تویک بانکی (ملی )حساب داشتم پس ازمدتی بانک یواشکی رفت :banel_smiley_4:....رفتم پول رابگیرم وحسابم رابه کل ببندم گفت امضاکن ،امضاکردم دیدم آقاه نگاه می کنه به من می گه کارت شناسایی گیج شده بودهمه مدارک درست بودولی امضا:ws52:...

خلاصه آخرش ...امضارابمن نشون داد ومن تازه یادم امدامضام چی بوده:whistle:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...