رفتن به مطلب

اعطای جایزه 50 میلیونی به برنده ویژه رقابت های برنامه نویسی اندروید


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]اعطای جایزه 50 میلیونی به برنده ویژه رقابت های برنامه نویسی اندروید[/h] [h=3]تهران - ایرنا - دبیر مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید (ایران موبی کد) دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری این مسابقه از هشتم آذرماه امسال خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقه جایزه ویژه 50 میلیون تومانی به یکی از اپلیکیشن های برتر اعطا خواهد شد.[/h]

81377641-6061840.jpg به گزارش ایرنا دکتر مسعود صبایی درباره شرایط شرکت در دومین دوره مسابقات برنامه ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید توضیح داد: تیم های شرکت کننده در این مسابقه باید برنامه هایی برای ابزارهای هوشمند چون تبلت و موبایل طراحی و عرضه کنند.

 

وی با بیان اینکه شعار این مسابقه در اولین دوره 'ابزارهای هوشمند در خدمت ایران پرگهر' بوده است، اظهار داشت: دومین دوره از مسابقه با شعار 'ابزارهای هوشمند در خدمت اقتصاد و فرهنگ' برگزار می شود.

 

صبایی ادامه داد: شرکت کنندگان در مسابقه امسال در چهار محور اصلی 'برنامه های کاربردی'، 'برنامه های فرهنگی و آموزش'، 'بازی و سرگرمی' و 'ایده پردازی' به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

دبیر مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید یادآور شد: در این دوره از مسابقات بخش ویژه ای با عنوان 'برنامه های کاربردی بانک، بورس و بیمه' تدارک یافته است.

 

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند به صورت شخص حقیقی (افراد) و یا حقوقی (شرکت ها) در این مسابقات حضور یابند و هر شرکت کننده می تواند حداقل یک ایده یا برنامه به همراه مستندات در محورهای ذکر شده را ارسال کند که برنامه های ارائه شده باید مبتنی بر بسترهای اندروید، IOS، ویندوز فون و Mobile Web باشد.

 

به گفته صبایی محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی برای هر شرکت کننده در این رقابت ها وجود ندارد.

 

دومین مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید از 8 تا 11 آذرماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد و ارائه کارگاه های آموزشی و نمایشگاهی از محصولات حامیان این مسابقه از جمله برنامه های جانبی این مسابقات است.

 

در پایان مسابقات، نفرات اول تا سوم هر گروه معرفی می شوند و انتخاب برگزیدگان از سوی هیات داوران بر اساس میزان بدیع بودن ایده ها، میزان برآورده کردن نیازهای جامعه، میزان علمی و اصولی بودن طراحی و نحوه پیاده سازی، کارآیی از نظر سرعت و دقت عملکرد و تجربه کاربری از جهات سادگی، زیبایی و سهولت استفاده و سرعت خواهد بود.

 

نفرات اول بخش های رقابتی این دوره از مسابقات مبلغ سه میلیون تومان، نفرات دوم مبلغ دو میلیون تومان و نفرات سوم نیز یک میلیون تومان دریافت خواهند کرد و جایزه ویژه 50 میلیون تومانی نیز به یک اپلیکیشن اعطا می شود.

 

مبلغ جایزه ویژه مسابقات موبی کد در سال قبل 30 میلیون تومان بود که به اپلیکیشن دانشجوی دانشگاه شاهرود برای عرضه برای برنامه نویسی کتاب های درسی تعاملی و جذاب تعلق گرفت.

 

این برنامه یک برنامه آموزشی است که برای کتاب های درسی ابتدایی واقعیت مجازی (Augmented Reality) را پیاده سازی می کند به این معنا که اگر موبایل یا تبلت خود را بر روی صفحه ای از کتاب درسی با فاصله های مختلف گرفته شود صفحات کتاب به صورت سه بعدی و انیمیشن تبدیل می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...