رفتن به مطلب

کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی با اسناد جعلی


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی با اسناد جعلی[/h] [h=3]تهران - ایرنا - یک کلاهبردار حرفه ای که با استفاده از اسناد و مدارک جعلی زمینی را در یکی از مناطق شهر اصفهان به قیمت 50 میلیارد ریال به فروش رسانده و متواری شده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.[/h]

81373179-6053863.jpg به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

سردار «عبدالرضا آقاخانی» افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباخته مشخص شد، فردی با ارائه مدارکی مبنی بر مالکیتش بر یک قطعه زمین در بلوار سعدی اصفهان که نشان می داد او این زمین را در سال 92 از صاحب اصلی آن خریداری کرده، این ملک را به قیمت 50 میلیارد ریال به وی فروخته است.

 

وی گفت: مالباخته چند روز پس از خریدن ملک مذکور و تحویل تمامی مبلغ درخواستی به فروشنده متوجه می شود که صاحب اصلی این ملک در سال 88 فوت کرده و تمامی مدارک و اسناد مربوطه جعلی و ساختگی است.

 

آقاخانی افزود: با توجه به متواری بودن متهم و اینکه هیچ اثری از وی وجود نداشت، کارآگاهان با استفاده از چهره نگاری و اقدامات ویژه و تخصصی پلیسی توانستند سرانجام مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک عملیات ویژه و غافلگیرانه دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی خود اعتراف و دو نفر دیگر از همدستان خود که در فراهم کردن مدارک جعلی با وی همکاری داشتند را معرفی کرد که آنان نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

 

آقاخانی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: توصیه پلیس به شهروندان این است که از خریدن املاک و دارایی هایی که هویت و اصالت آنها به اثبات نرسیده خودداری کرده و به راحتی سرمایه خود را در اختیار آنان قرار ندهند و قبل از معامله های سنگین حتما با افراد و کارشناسان متخصص در این امور و یا حتی یک وکیل حقوقی مشورت کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...