رفتن به مطلب

وزیر آموزش و پرورش از معلم فداکار لرستانی تجلیل کرد


ارسال های توصیه شده

[h=3]خرم آباد - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش از تلاش و فداکاری کاظم صفر زاده معلم لرستانی تجلیل کرد.[/h]

81368150-6045441.jpg به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، علی اصغر فانی در جمع معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور با اشاره به فداکاری کاظم صفر زاده گفت: این معلم و همکار گرامی برای نجات جان دانش آموزان خود تلاش کرد و در این مسیر فداکارانه جان خود را از دست داد.

 

وزیر آموزش و پرورش با اظهار تاسف از حادثه ایجاد شده و از دست دادن سه دانش آموز افزود: اینجانب ضمن تجلیل از فداکاری این معلم و همکار گرامی ضایعه از دست دادن دانش آموزان را به جامعه فرهنگیان و مردم شریف استان لرستان تسلیت می گویم.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در جشنواره جلوه های معلمی که در آینده برگزار خواهد شد از فداکاری این معلم تجلیل خواهد کرد.

 

وی همچنین مرگ چهار دانش آموز در حادثه رانندگی در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه را به فرهنگیان و مردم این استان تسلیت گفت.

 

کاظم صفر زاده سرپرست و معلم مرکز شبانه روزی عشایری امام جعفر صادق (ع) در منطقه محروم ویسیان در استان لرستان 23 مهر ماه برای رساندن یکی از دانش آموزان به بیمارستان به اتفاق دو دانش آموز دیگر در مسیر با بارش شدید باران و جاری شدن سیل مواجه و هر چهار نفرجان خود را از دست دادند با پیگیری ها و تلاش مسوولان جسد سه دانش آموز پیدا شده ولی تاکنون اثری از معلم فداکار پیدا نشده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...