رفتن به مطلب

Night Cable شارژری که مدت‌ها در انتظارش بودیم


ارسال های توصیه شده

بسیاری از ما هر شب گوشی‌های هوشمند خود را شارژ می‌کنیم چرا که هنوز طول عمر باتری تلفن‌های هوشمند به اندازه‌ای نیست که با یک بار شارژ نیازهای چند روز ما را برآورده کند. از طرفی شارژ گوشی و استفاده همزمان از آن در رخت‌خواب کار سختی است که به لطف Night Cable این موضوع هم حل شده است.

xr08uxfj4vunz2f3b5h5.png

بسیاری از کاربران هر شب، تبلت‌های خود را شارژ می‌کنند تا اگر شب‌هنگام در رخت‌خواب خود قصد وبگردی یا مطالعه یک فایل پی‌دی‌اف را داشتند، دچار مشکل نشوند. اما احتمالا برای شما هم پیش آمده است که استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها زمانی که در حال شارژ شدن هستند کار سخت و اعصاب‌ خردکنی است؛ چرا که کابل شارژرها معمولا کوتاه است و کاربر برای استفاده از گوشی هوشمند در حال شارژ خود باید حتما کنار پریز برق باشد.همین دلیل ساده کافی است که شرکت Native Union دست به تولید Night Cable بزند. این شارژر دارای کابل 3 متری است که باعث می‌شود به راحتی بتوانید گوشی‌هوشمند خود را زمانی که در رخت‌خواب هستید شارژ کنید و همزمان از آن استفاده نمایید. همچنین Night Cable دارای یک گره در سیم خود است که به شما کمک می‌کند تا روی هر سطح صافی مانند میز کنار تخت‌خوابتان آن را قرار دهید.این کابل در دو نسخه یکی همراه با کانکتور لایتنینگ برای iOS و نسخه دیگر به همراه میکرو USB برای محصولات ویندوزی و اندرویدی عرضه می‌شود. هر دو نسخه با قیمت 39 دلار به فروش خواهند رسید. کابل‌های مخصوص آیفون در 3 رنگ و کابل مخصوص اندروید در یک رنگ روانه بازار خواهد شد. البته قیمت این شارژر کمی زیاد به نظر می‌رسد.

 

منبع: CNET

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...