رفتن به مطلب

هفدهمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران فردا برگزار می شود


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران-ایرنا-هفدمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران فردا (سه شنبه) 29 مهرماه به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آغاز به کار می کند و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.[/h]

81355496-6023962.jpg دبیر اجرایی هفدهمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران روز دوشنبه درباره جزییات برگزاری این رویداد علمی به خبرنگار علمی ایرنا گفت: کنفرانس شیمی فیزیک ایران یکی از پرطرفدارترین کنفرانس های علمی کشور به شمار می آید که هفدهمین دوره آن با شعار 'شیمی فیزیک؛ نقطه همگرایی علوم' برگزار می شود.

 

دکتر سیف اله جلیلی افزود: شیمی فیزیک یکی از حوزه های چند رشته ای و چند رشته ای است که علومی مانند شیمی، فیزیک، ریاضی و بایو تکنولوژی را دربر می گیرد.

 

وی درباره زمینه های علمی هفدهمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران نیز گفت: امسال زمینه های تخصصی جدیدی به کنفرانس اضافه را کردیم و در زمینه های مختلفی همچون نانو شیمی فیزیک، بایو شیمی فیزیک، ترمودینامیک آماری، شیمی کوانتومی و طیف سنجی، الکترو شیمی، سینتیک شیمیایی، شیمی سطح و حالت جامد، شیمی محاسباتی و نظری و شیمی دارویی فراخوان مقاله دادیم.

 

رییس دانشکده شیمی و پردیس علوم دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ارسال حدود 700 مقاله به دبیرخانه هفدهمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران خبر داد و بیان داشت: هیات داوران تعداد 34 مقاله برگزیده را برای ارائه به صورت سخنرانی شفاهی و حدود 502 مقاله را برای ارائه در قالب پوستر انتخاب و معرفی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه مقالات برگزیده به صورت سخنرانی، پنج سخنران مدعو که از چهره های ماندگار و مطرح حوزه های مرتبط با شیمی فیزیک هستند نیز در روزهای کنفرانس حضور خواهند داشت.

 

جلیلی برپایی نمایشگاه از دستاوردهای شیمی فیزیک شرکت های مختلف و برپایی هشت کارگاه آموزشی به عنوان دیگر برنامه های این کنفرانس ملی عنوان کرد و گفت: این کارگاه ها در موضوعات شبیه سازی، اولتراسونیک، ثبت پتنت، جست و جوی پتنت، طرح کسب و کار، سیستم های اسپکترو الکترو شیمی، کاربرد روش های نوین الکترو شیمی در تحقیقات شیمی فیزیک (نانو الکترو شیمی) و سلول های فتو ولتائیک برگزار خواهد شد.

 

شانزدهمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران سال گذشته به میزبانی دانشگاه بابلسر برگزار شد و هفدهمین دوره آن از 29 مهرماه تا اول آبان مدر محل دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برپا می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...