رفتن به مطلب

سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند برگزار می شود


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران- ایرنا-سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند از 29 مهر تا اول آبان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.[/h]

81354305-6021987.jpg به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این دوره از مسابقات در دریاچه پارک ارم با حضور 35 تیم دانش جویی و 25 تیم دانش آموزی برگزار می شود.

 

از جمله اهداف این مسابقات می‏توان به تقویت مهارت‏های فنی و مهندسی و خلاقیت دانشجویان و دانش آموزان، تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه، ایجاد بستری هدفمند برای خلاقیت و نوآوری دانشجویان و طرح ایده های نو، تمرین مهارت های تیمی (Team Work) در قالب تیم های دانشجویی، آشنایی عملی با اصول طراحی مهندسی، ترویج روحیه کارآفرینی و ایجاد پتانسیل های نوآورانه در دانشجویان، ایجاد انگیزه در صنعتگران جهت سرمایه گذاری در عرصه های تحقیقاتی و ایجاد شرایط لازم برای عملی نمودن تحقیقات کاربردی اشاره کرد.

 

این دوره ازمسابقات توسط دانشگاه صنعتی شریف و انجمن صنایع دریایی وحمایت تعدادی از نهادها از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزارمی شود و ورود عموم برای حضور در این مسابقات آزاد است.

 

سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند از سه شنبه 29 مهر تا 1 آبان 93 در محل دریاچه پارک ارم برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...