رفتن به مطلب

بانوان شاغل، در چه محیط کاری راحت هستید؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

عیسی فرهادی در گفت‌ و گو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره تفکیک جنسیتی

در ادارات اظهار داشت: مردان و زنان جامعه اداری ما متدین و ارزشمند هستند.

 

وی ادامه داد: در اداره‌ ای که تعداد خانم‌ های آن بیشتر است در صورتی که بتوان

شرایطی را فراهم کرد تا آنها در یک محیطی قرار بگیرند احترام به حرمت آنهاست

و تفکیک جنسیتی محسوب نمی‌شود.

 

فرماندار تهران خاطر نشان کرد: در بعضی از ادارات امکان جدا شدن فعالیت کاری

بانوان از آقایان وجود ندارد چرا که کارها به یکدیگر وابستگی دارد ولی در بعضی

محیط ها برای حفظ حرمت خانم‌ها می‌ توان فعالیت آنها را در یک محیط مناسب

فراهم کرد.

 

فرماندار تهران بیان داشت: در ادارات نیز اگر تفکیکی صورت می‌گیرد در جهت حفظ

حرمت خانم‌ هاست.

 

 

خانم های شاغل، به نظر شما بازده و کارآیی در محیط تفکیک شده بیشتر است؟

چقدر موافق این کار هستید؟

  • Like 1
ارسال شده در

من فکر می کنم کسی که فقط به فکر کیفیت کارشه و رفتار و شخصیت معقولی داره با هیچ مشکلی مواجه نمیشه ...حتی زمانی بوده که من مجبور بودم با یک آقا روی پروژه ای کار کنیم که باز هم بدون مشکل و موفق انجام شد ...

از نظر من کیفیت کار هیچ ربطی به تفکیک جنسیت نداره ..... :banel_smiley_4:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...