رفتن به مطلب

نجات 30ساکن یک مجتمع مسکونی در آتش سوزی پایتخت


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

از اطفاء حریق یک مجتمع مسکونی 11 طبقه در پایتخت و نجات سی نفر از ساکنان آن خبرداد.[/h]

81351991-6018689.jpg ' جلال ملکی ' روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ساعت یازده دقیقه بامدادروزجمعه آتش سوزی در مجمتع مسکونی 11 طبقه ای در محله شهران خیابان 'وسک ' گزارش شد که ماموران سه ایستگاه به همراه بالابر، خودرو اطفای حریق و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این حادثه در واحد مسکونی واقع درطبقه هفتم این مجمتع مسکونی یازده طبقه رخ داده بود، افزود: خوشبختانه در هنگام آتش سوزی در محل حادثه خالی از سکنه بوده و علت آتش سوزی در حال بررسی است.

 

به گفته وی، براثر شدت آتش سوزی و شعله های آتش به بیرون سرایت کرده بود که با حضور به موقع نیروهای امدادی و آتش نشان و با انجام عملیات از سرایت شعله ها با سایر نقاط مجتمع جلوگیری شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه دود ناشی از سوخت مواد پلاستیکی و چوبی موحب شده بود تا توده ای از دود همه طبقات این مجتمع را بگیرد، اظهار داشت: تعدادی از ساکنان ساختمان در وضعیت نا ایمنی گرفتار شده بودند.

 

ملکی گفت: گروهی از آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش و گروهی با داشتن دستگاه های تنفسی درتلاش برای خارج کردن 30 نفر ازساکنان و تخلیه طبقات این مجتمع شدند.

 

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی در بر نداشت، افزود: آتش نشانان پس از پاک سازی و ایمن کردن محیط ساعت 26/2 دقیقه محل را ترک کردند.

 

ملکی به شهروندان تهرانی توصیه کرد، به هنگام ترک منزل از خاموش بودن وسایل گرمایشی، گازسوز، برقی و وسایل غیر ضروری از جمله لامپ های پر مصرف اطمینان حاصل کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...