رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ABBYY-FineReader-11.0.102.583.jpg

.: نسخه های Professional و Corporate :.

 

ABBYY FineReader یک ابزار حرفه ای در زمینه ی تشخیص نوری متن است.اساس کار این نرم افزاربر پایه ی او سی آر است.OCR عبارت است از بازشناسی خودکار متون موجود در تصاویر اسناد و تبدیل آنها به متون قابل جستجو و ویرایش توسط رایانه. تصویر سند غالبا توسط روبشگر و یا دوربین دیجیتال تولید می‌شود و شامل تعدادی پیکسل با رنگهای مختلف و سطوح روشنایی گوناگون است. از دید انسان، یک سند ممکن است ارزش اطلاعاتی زیادی داشته باشد، لیکن از دید رایانه تصویر یک سند با تصویر یک منظره تفاوتی ندارد، چرا که هر دوی آنها مجموعه‌ای از پیکسل‌ها هستند. برای اینکه بتوان از اطلاعات نوشتاری تصویر سند استفاده کرد، باید به نحوی نوشته‌های موجود در سند را بازشناسی کرد. چنین کاری توسط نرم‌افزارهای نویسه‌خوان نوری انجام می‌شود.با استفاده از این برنامه در وقت و هزینه شما صرفه جویی بسیار زیادی می شود زیرا دیگری نیازی تیست که شما ساعات طولانی را در پشت کامپیوتر صرف تایپ متن یک کتاب یا هر متن کاغذی دیگری کنید چرا که این برنامه این مشکل شما را حل می کند و خود در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار علاوه بر وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF است زیرا همانطور که می دانید متن این کتاب را نمی توان به هیچ عنوان در فایل سند دیگری کپی کرد که این نرم افزار قادر به انجام چنین کاری می باشد.

 

ویژگی های این نرم افزار :

نسخه حرفه ای. فردی و قابل استفاده در منازل و ادارات نسخه شرکتی. کاربران شرکت ها در سازمان هایی که دارای مجوز هستند پشتیبانی از زبان های بین المللی و روسی در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF و…

 

 

دانلود نسخه ی Corporate :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

341dssdf.jpg

password.jpg

 

دانلود نسخه ی Professional :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

324dsfsdd.jpg

password.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...