*atefeh* 13017 ارسال شده در 15 دی، 2014 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام : با پیشرفت امکانات انتشار محتوا در دنیای مجازی و همه گیر شدن ابزارهای عکاسی جیبی، انتشار تصاویر کشتار حیات وحش نیز فزونی گرفته است اما آیا فقط امکانات شخصی تفنگ به دستان است که به موج انتشار تصاویر تخلف هایی نظیر کشتار گونه های ارزشمند جانوری دامن می زند؟ در آخرین نمونه، فردی که یک جغد انبار و یک گربه شهری را با تفنگ بادی کشته، تصاویری از جسد این دو حیوان منتشر کرده که صورت خود فرد و ابزار شکاری نیز به وضوح مشخص است. در توضیح این تصاویر نوشته شده: «دوستان بازم سلام این تصاویری که میبینید از یه گربه مزاحم و یه جغد مزاحمه که خودم شکار کردم گرفته شده این دوتا حیوون عادت کرده بودن به خوردن جوجه مرغای ما و شبی سه چهارتا از جوجه ها رو میبردن که اینجانب با کمین کردن تونستم موفق به نابود کردن هر دوتاشون بشم اونم هر دو شون تو یه روزالبته با تفنگ بادی هنوز به تفنگ ساچمه ای دست نزدم بعد از قظیه [!] لرستان» اما… چرا این فرد نمی داند چه پرنده ای شکار کرده و از انتشار تصویر آن نمی ترسد؟ چرا کشتن یک گربه را با افتخار و با واژه نابودی توصیف می کند؟ چرا قضیه لرستان (که به نظر قضیه ای قهری بوده) به میزان کافی بازدارندگی نداشته است؟ چرا در مقایسه هوشمندانه تفنگ ساچمه ای و تفنگ بادی، از تفنگ بادی که نیازی به مجوز حمل ندارد برای کشتن استفاده کرده؟ چرا تفنگی که قابلیت کشتن زیستمندان را دارد، به عنوان اسباب بازی و بدون نیاز به مجوز فروخته می شود؟ چرا سازمان محیط زیست و پلیس فتا نظارتی بر تصاویر اینترنتی تخلفات حیات وحش ندارند؟ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام __________ 13
saba mn 20993 ارسال شده در 15 دی، 2014 واقعا نمیدونم این کارا افتخار داره ............که چی بشه !!!!!!!!!!!!! انسان ها به هیچی رحم نمیکنند !!!!!!!!!!! 4
ali jaafari 1206 ارسال شده در 15 دی، 2014 يه بار يه نفر ميخاست با تفنگ بادي حيون بد بختي رو بزنه خودم رو انداختم جلوش نزديك بود بميرم!!!!! 5
amin 202 مهمان ارسال شده در 15 دی، 2014 بعضی وقتا فکر میکنم حیوانات وسیله ای جهت امتحان ما انسان ها هستن... نمیدونم این یارو کیه...ولی مطمئنن امتحانش رو رد شده و ضررش رو خواهد دید
سامیار220 10919 ارسال شده در 15 دی، 2014 چرا سازمان محیط زیست و پلیس فتا نظارتی بر تصاویر اینترنتی تخلفات حیات وحش ندارند؟ _ چون سرشون باموضوعات بسیار مهم و حیاتی تری گرمه!!! نمونه ای از این کار رو یکی توی امریکا انجام داده بود، یک گربه رو به صورت زنده پوست کن کرده بود و تصویرشو منتشر کرده بود این فرد الان توسط پلیس و سازمان حمایت از حقوق حیوانات تحت تعقیبه. 4
ارسالهای توصیه شده