رفتن به مطلب

لمینیت کردن دندان ها چیست?


ارسال های توصیه شده

ميناي دندان، سخت ترين بافت بدن است كه تحت تأثير عوامل مختلف در نقاطي كه مينا در آنها ظريف تر و نازك تر است، ممكن است دچار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شود، بالاي 90درصد موادآهكي و كلسيمي دارد و بسته به رسوب مواد مختلف و
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، ممكن است رنگ هاي مختلفي را از خودش منعكس كند. در بعضي مواقع به دليل بالاتر بودن فلورايد در آب برخي مناطق مثل مناطق جنوبي كشور از حد معمول ، ما به وضوح شاهد تغيير رنگ دندان ها هستيم و گاهي به دليل پيگمان هاي ناشي از تجزيه مواد غذايي اين رنگ گرفتگي به وجود مي آيد كه بيمار را در بسياري از موارد وادار مي كند تا به مطب دندانپزشكي براي سفيد كردن دندان ها(بليچينگ) مراجعه كند. بعضي از اين رنگ ها، رنگ هايي هستند كه ناشي از پيگمان هاي مواد غذايي هستند كه به راحتي با پروساژ قابل از بين رفتن هستند و در اين موارد با استفاده از تركيبات پراكسيد هيدروژن و كاربومات پراكسيد دندان ها را سفيد كرد كه يك يا دو درجه تغيير رنگ خواهيم داشت. درمواردی که تغییر رنگ دندان مقاوم به بلیچینگ باشد لامینت کاربرد دارد . در خیلی از مواقع دندان رگه های قهوه ای دارد و بلیچینگ باعث میشود که رگه ها نیز روشن شوند برای همین ظاهر زیبایی ندارد و ما در این مورد لمینیت را پیشنهاد میدهیم یا گاهی مواقع دندانها شیشه ای هستند و بلیچینگ مشکل را حل نمی کند و نیاز هست که با لمینیت به
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
رنگ دهیم.لامینیت laminate پوسته نازک وظریفی از جنس پرسلن است که به سطح بیرونی دندان ها باند(چسب)می شود.

lamin2.jpg

 

کاربردهای لامینت بطور خلاصه:1-بستن فواصل بین دندان :بستن فواصل میان دندان ها گاهی اوقات تاثیر زیادی در ظاهر افراد می گذارد. چون این فواصل موجب منحرف شدن چشم فرد مقابل به سمت خود و در نتیجه ، توجه نکردن به چهره شخص می شود. علت ایجاد چنین فواصلی عموما ارثی و مادرزادی است. چنان چه نسبت عرض دندان ها به اندازه فک کوچکتر از حد معمول باشد ، بین دندان ها فاصله می افتد.. عادات دهانی مانند فشار دادن زیاد بین دندان ها و یا قرار دادن خودکار ، ناخن و یا پیپ بین آنها نیز می تواند موجب بروز چنین فواصلی شود که در این موارد ابتدا باید چنین عاداتی ترک شوند. این فواصل را به روش متعدد می توان بست که یکی ازآنها لامینیت است.

lamin3.jpg

2-اصلاح طرح لبخند:اصلاح طرح لبخند يعني رابطه حدود لثه را با لب و دندان ها تنظيم مي كنند، يعني گاهي اوقات وقتي دندان ها خيلي كوچك هستند، خنده بيمار زيبا نيست. دندانپزشكان با استفاده از روش هاي جراحي مثلاً تغيير طول كلينيكي يا بزرگتر كردن تاج كلينيكي، اين نسبت هاي طبيعي را كه بايد براي زيبايي برقرار باشد را برقرار مي كنند كه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، زيباتر شود.

lamin4.jpg

3-انتخاب رنگ دلخواه:در مقایسه با مواد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نسبت به تغییر رنگ ورنگ پذیری بسیار مقاوم است .

lamin5.jpg

4-مرتب كردن وبلند کردن دندان :لمينیت يكي از راه هاي مرتب كردن دندان هاي كوتاه، بلند و يا چرخيده است كه بعد از گذاشتن آنها 4 تا 12 سال باقي ميماند

lamin6.jpg

روش نگهداری لمینیت ها:لمینت مانند دندان هاي طبيعي نياز به رسيدگي دارد و بايد روزانه حداقل دو بار سطح آن را با

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شستشو دادو شاید بهتر باشد که در خوردن غذاهای سفت دقت کنیم که ممکن است تنها دلیل آسیب دیدن لمینیتها باشد.

lamin7.jpg

شاید خیلی از ما نام لومینرز را شنیده باشیم و نیاز داشته باشیم اندکی راجع به آن بدانیم:لومینرز پوششهای بسیار نازک دندانی هستند که فقط یک سطح پیش روی دندان را پوشش داده و مشکلات زیبایی دندان از قدیم قبیل

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
- بد شکلی - فاصله بین دندانها -کوتاه بودن دندانها -نامرتبی آنها را اصلاح میکند.

lamin8.jpg

لومینرزها از مواد پلی اتیلنی ساخته شده که در ضخامت بسیار کم میتواند پوشش رنگی مناسب بدون نیاز به تراش دندان ایجاد کند از دیگر مزایای لومینرزها عدم به وجود آمدن حساسیت دندانی می باشد. مراحل انجام لومینرزفقط یک قالب گیری بدون دندانها بوده و در جلسه بعد کار نهایی تحویل بیمار می شود.با توجه به تراش نخوردن دندان و نبود فضا برای باند شدن لومینرز و این که ممکن است در برخی مواقع برآمده شود اکثر پزشکان لمینیت را ترجیح میدهند که البته با توجه به case بیمار متفاوت است.lamin10.png

لینک به دیدگاه

[h=2][/h]

%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%20%D9%87%D8%A7.jpg

 

سفید کردن دندان ها، چه خطراتی دارد؟

 

همه دوست دارند دندان های سفید و درخشانی داشته باشند. با وجود تکنیک های جدید، این تمایل بیشتر هم شده است.

 

همۀ ما چیزهایی از کیت های سفید کنندۀ دندان که در داروخانه ها بدون نسخه به فروش میرسند و به داشتن لبخندی زیباتر کمک میکنند، شنیده ایم... اما آنچه واقعاً دندانپزشک ها توصیه میکنند، چیست؟

فواید آنها چیست؟ عوارض سفید کردن دندان ها توسط دندانپزشک کدامند؟

 

دندانپزشکان دو روش برای سفید کردن دندان ها در اختیار دارند

اولین روش سفید کردن دندان ها که در اختیار دندانپزشکان است، سفید کردن و درخشان کردن خود دندان هاست.

روش دیگر سفید کردن، بر پایۀ پوشاندن سطح دندان ها قرار دارد.

 

سفید کردن مستقیم دندان ها: روش های متفاوت کدامند؟

 

دندانپزشک برای افراد سیگاری یا کسانی که به میزان زیاد قهوه و چای مینوشند، جرم گیری و سپس صیقل دادن دندان ها را انجام میدهد. بعد از این درمان، فرد به شدت از سیگار کشیدن منع میشود.

زمانی که دندان ها به شکل طبیعی تیره میشوند، از تکنیک های درخشان سازی که بر پایۀ استعمال مواد درخشان کنندۀ ویژه (پروکسید کاربامید، پروکسید هیدروژن یا پربورات سدیم برای دندان هایی که دیگر زنده نیستند) قرار دارد، بهره میبریم.

 

استفاده از مواد درخشان کننده به کمک یک قطره چکان که در لابراتور پروتز ساخته شده، صورت میگیرد. این کار یا یک بار در مطب دندانپزشک یا چندین جلسه در خانه انجام میشود. البته گاهی اوقات ممکن است مدت زمان لازم برای سفید کردن دندان ها توسط لیزر یا لامپ های ویژه کوتاه تر شود.

اصل این فرآیند عموماً همان چیزی است که به عنوان کیت های سفید کننده در داروخانه ها بدون نسخه به فروش میرسد. برخی ها توصیه میکنند که ماده به کمک یک قلم، یک نوار و یا یک قطره چکان مانند آنچه که دندانپزشک ها دارند، مالیده شود.

مادۀ اصلی مواد سفیده کننده همیشه یکسان است، اما غلظت موادی که در مطب دندانپزشکی استفاده میشود، بیشتر است.

 

بنابراین، آیا بهتر است برای سفید کردن دندان به دندانپزشک مراجعه کنیم؟

 

خوب است بدانید که: مدت درخشان ماندن دندان ها وابسته به کیفیت مسواک زدن در ماه های آینده است.

ضمناً منافذی که به واسطۀ مواد سفید کننده ایجاد شده اند به مرور زمان جذب میشوند و اگر دندان ها به طور منظم و کامل با مسواک شسته شوند، دوباره صاف خواهند شد.

 

توصیه میشود که اگر دندان هایی سفیدتر میخواهید، به دندانپزشک مراجعه کنید:

فرسودگی مینای دندان توسط مسواک، مهم ترین عارضه ای است که پس از درخشان سازی دندان ایجاد میشود.

مواد کمپوزیت که برای پر کردن دندان مورد استفاده قرار میگیرند، نرم و سست تر میشوند، آنها را مثل دندان ها نمیتوان سفید کرد.

غلظت موادی که در کیت های سفید سازی خانگی وجود دارند و در داروخانه ها بدون نسخه به فروش میرسند کمتر از غلظت همین مواد در مطب دندانپزشکی است، بنابراین تعداد دفعات مصرف و مقدار استعمال آن باید بیشتر باشد، به این ترتیب دندان ها بیشتر در معرض تهاجم این مواد قرار میگیرند.

در مواردی که دندان لق است، ممکن است حساسیت نسبت به گرما و سرما مشاهده شود. بنابراین رعایت توصیه های دندانپزشکان در این موارد بسیار مهم است.

 

ضمناً این را نیز باید بدانید که فقط دندانپزشک جراح میتواند وضعیت دندان ها را ارزیابی کند و بهترین روش برای حفظ کامل امنیت دندان را پیشنهاد دهد.

 

پوشاندن سطح دندان ها: روشی دیگر برای داشتن دندان های سفید

در نتیجۀ این فرآیند، زیبایی فوق العاده ای مشاهده میشود، اما در عوض، لازم است که دندان بیشتر تراشیده شود. این مشکل در سطوح سرامیکی کمتر است. ضرر دیگر این روش، احتمال لق شدن دندان است.

به خاطر داشته باشید که تنها دندانپرشک میتواند یک فرآیند امن و کاملاً شخصی را تضمین کند.

 

به نقل از سیمرغ

لینک به دیدگاه

لامینیت یا ونیرهای دندانی چه هستند؟
انواع لامینیت های دندانی:

این لایه نازك می تواند به دو صورت با دو مواد خاص روی سطح بیرونی دندان ساخته شده و باند شود.

1- ونیر یا لامینیت كامپوزیتی دندانی در این نوع ونیر دندانپزشك توسط مواد پر كردنی همرنگ دندان باكیفیت در مدت زمان طولانی كه مستقیماً روی دندان های بیمار كار می كند. متناسب باشكل و فرم صورت ونیر را با هماهنگی سایر دندان ها با مهارت و تجربه خود می سازد كه اصطلاحاً به عنوان ردیف كردن دندان ها در یك جلسه مطرح می شود در این نوع ونیر بهداشت دهانی بیمار اهمیت اهمیت خاصی دارد چرا كه یكی از مهم ترین موارد شكست لامینیت ها در كوتاه مدت خواهد بود كه منجر به ایجاد لكه تغییر رنگ و پوسیدگی ثانویه خواهد شد. یكی دیگر از دلایل شكست این نوع لامینیت ها مصرف نكردن مواد كامپوزیتی مرغوب است.
2- ونیر یا لامینیت پرسلنی ( چینی یا سرامیكی ) دندانی: این نوع ونیر از جنس پرسلن یا سرامیك است كه توسط باندینگ های خاص روی دندان تراش خورده توسط دندانپزشك ماهر و با تجربه باند می شود.

دندانپزشك با تراش جزئی روی دندان و قالب گیری آن را به لابراتور مخصوص منتقل می كند و در آنجا لامینیت ساخته شده و به مطب ارجاع می گردد. تجربه و مهارت دندانپزشك و تكنسین لابراتور اهمیت خاصی در موفقت ابن نوع لامینیت دارد. از مزایای لامینیت های پرسلنی دندانی نمای طبیعی و زیبایی است كه این نوع لامینیت به علت انعكاس صحیح نور به دندان می دهد و یكی دیگر از مزایای آنها این است كه به علت داشتن سطح بسیار صیقلی در برابر لك پذیری مقاوم هستند و اگر صحیح به كار گرفته شوند. امكان ایجاد لكه توسط سیگار، چای و قهوه را به حدافل می رسانند.
موارد مصرف لامینیت ها را می توان به شرح زیر نام برد:

1- مواقعی كه دندان ها دارای تغییر رنگ عمیق هستند و نمای نازیبایی به بیمار می دهند. مثل تغییر رنگ ناشی از فلوروزیس، ضربه به دندان و دندان دارای عصب كشی ناقص و مصرف تتراسیكلین.

2- در مواردی كه دندان ها دارای ترك خوردگی سایش و حتی شكستگی لبه دندانی هستند.

3- هنگامی كه بخواهیم فاصله بین دندان ها را ببندیم.
4- هنگامی كه بیمار تمایل به تصحیح خط لبخند (smile design ) خود داشته باشد.

5- در درمان نامرتبی جزئی دندان های قدامی در موارد خاص نیز به كارگیری لامینیت ها موثر هستند.

باید توجه داشت در بعضی موارد خاص لامینیت ها به غیر از مسئله زیبایی به عنوان یك طرح درمان یا راه كاری درمانی مطرح می شوند. در این موارد جنبه درمانی آنها بیشتر مورد توجه است تا مسئله زیبایی مثلاً گاهی ساییدگی سطح بیرونی دندان كه منجر به حساسیت دندان ها می شود با استفاده از لامینیت ها كاملاً بر طرف می گردد.
موارد عدم مصرف لامینیت های دندانی عبارتند از:

1- در بیمارانی كه عادت جویدنی خاص مثل براكسیزم و دندان قروچی دارند.

2- دندان نا سالم و بیمار نمی تواند انتخاب مناسب و صحیحی برای لامینیت باشد به طور مثال دندان با مشكل لثه یا دندان با حجم زیاد پوسیدگی ابتدا باید مشكل دندان حل شود سپس به دنبال درمان لامینیت ها باشیم.

3- لامینیت دندانی باید به سطح مینایی دندان باند شود كه در این صورت نتیجه خوبی خواهد داشت در مواردی كه سایش شدید مینا داریم. لامینیت انتخاب درستی نخواهد بود هنگامی كه برای بیمار لامینیت كار می شود باید بیمار برای نگهداری بهتر لامینیت ها ملاحظات ویژه را انجام دهد.
- رعایت بهداشت صحیح و داشتن بهداشت دهانی مناسب یكی از بهترین اصول حفظ لامینیتهاست. از دندانپزشك باید نحوه صحیح مسواك زدن ورعایت اصول بهداشتی را بپرسید و از خمیر داندان هایی كه فلوارید زیاد دارند استفاده كنید.

- از وارد كردن نیروهای شدید به لامینیت ها باید خودداری شود. از جویدن ناخن، یخ، تخمه و دیگر مواد سخت دوری كنید.

- از دندان قروچه خودداری كنید و به درمان آن بپردازید.

- ترجیحاً از مواد غذایی رنگ دار كمتر مصرف كنید
از معایب لامینیت های دندانی می توان به موارد زیر اشاره كرد:

* لامینیت ها مستعد شكستگی و كنده شدن هستند در این صورت باید به دندانپزشك مراجعه كرد تا ترمیم یا جایگزین شود. اگر لامینیت كنده شد باید داخل دستمال تمیز بدون فشار استرس به دندانپزشك ارجاع شود تا در صورت امكان دوباره به كار گرفته شود ترس لفتادن لامینیت، از مشكلات اصلی بیماران است كه در صورت رعایت یك سری اصول اولیه آن هم بر طرف می شود.
* در این تكنیك، دیگر نمی توان دندان ها را به حالت اول برگرداند چون دندان ها ممكن است تراش داده شوند ولی در اكثر موارد به علت نمای بسیار زیبایی كه به دندان ها می دهد، خود بیمار نیز شكل اولیه خود را فراموش می كند و دیگر حتی به برگرداندن دندان ها به شكل اول هم فكر نمی كند. در این موارد مسئله زیبایی برای بیمار بسیار مهم تر است باید بدانیم در اكثر موارد لامینیت ها با ایجاد نمای طبیعی و بسیار زیبا روی دندان ها و حتی صورت بیمار شرایط خاص زندگی را برای بیماران فراهم می كنند و بیمار آنها را جزو دندانی خود می داند و حتی فراموش می كند كه لامینیت ها در دهان خود دارد.
آیا می دانید لبخند زیبا به شما اعتماد به نفس زیادی می دهد؟

یكی از متدهای جدید و پیشرفته دندانپزشكی زیبایی كه اخیرا مورد توجه قرار گرفته است لامینیتی ها یا ونیرهای دندانی هستند كه زیبایی خاص و طبیعی به دندان های قدامی می دهند با كمك آنها می توان طرح خنده ایده آل و قابل قبولی ( یا اصطلاحا هنر پیشه ای ) برای بیمار واجد شرایط ایجاد كرد. خیلی از مراجعان تمایل دارند در مورد لامینیت های دندانی اطلاعات بیشتری كسب كنند و در مورد آنها بیشتر بدانند كه لامینیت یا ونیر چیست و چه مواقعی به كار می روند و مزایا و معایب آنها چیست لامینیت یا ونیر دندانی لایه بسیار نازك صدفی است كه به سطح خارجی و بیرونی دندان چسبانده و باند می شود و نمای زیبایی به دندان می دهد به طوری كه دندان ها كاملاً طبیعی و شفاف به نظر می رسند لامینیت ها معمولاً توسط دندانپزشك به عنوان راه كاری جهت ایجاد زیبایی دندانی به كار می رود همان طور كه مطلع هستید دندان طبیعی از 3 قسمت مینا و عاج و قسمت پالپ ( بافت زنده ) تشكیل شده است مینای دندانی همانند شیشه، اطراف عاج را كه قسمت اعظم بافت دندانی را تشكیل می دهد پوشانده است.اگر به هر دلیلی سایش، تغییر رنگ، شكستگی یا بدفرمی جزئی دندان ها بخواهیم روی آنها ونیر بگذاریم سطح مینایی ندان در بعضی مواقع تا حدی برداشته می شود و روی آن ونیر چسبانده می شود و در این حالت لامینیت نمای طبیعی، شفاف و زیبایی به دندان مشكل دار می دهد.
مشاوره و ویزیت رایگان برای ایمپلنت و زیبایی

آیا می دانید وقتی یكی از دندان های شما كج یا بدرنگاست و پایین دندان هایتان فاصله وجود دارد، هنگام مواجهه با افراد، به جای این كه به كل صورت شما توجه كنند فقط به آن نقطه خاص در لبخند توجه می كنند؟
افراد زیادی وجود دارند كه به دلایل مختلف، دارای مشكلاتی در دهان و دندان خود هستند بسیاری از این افراد با توجه به مشكلاتی كه هنگام غذا خوردن، صحبت كردن و حضور در جلسات اجتماعی دارند، خواهان درمانی برای وضعیت موجود خود هستند امروزه با وجود درمان های زیبایی در مورد دندان، امكان بازسازی كامل دهان برای این افراد وجود دارد در این فرآیند تمامی دندان هایی كه امكان حفظ آنها وجود نداردخارج شده و دندان هایی را كه می توان نگهداری كرد، درمان و ترمیم كرده و دندان های از دست رفته نیز، جایگزین می شوند.

با تیرگی لثه در اطراف دندان ها خداحافظی كنید

روكش ها به طور معمول دارای یك هسته مركزی فلزی كه می تواند یك فلز قیمتی مانند طلا، نیمه قیمتی مانند آلیاژی از طلا یا غیر قیمتی باشد. هستند كه روی آن با چینی پخته شده همرنگ دندان پوشیده شده است. ایراد این روكش ها در دندان های جلو نیازمندی آن به تراش بیشتر دندان پایه و كدر بودن آن، به علت سایه فلز ازورای لایه نازك چینی و لبه تیره رنگ آن در قسمت لثه و تغییر رنگ لثه است اما شما می توانید با استفاده از روكش زیر كونیم این مشكل را نیز برطرف كنید
روكش های تمام سرامیكی زیر كنیا و تمام چینی (لامینیت)

زیر كونیوم یكی از قدیمی ترین و فراوان ترین عناصر در كره خاكی است. این ماده درجه یك با موفقیت در پیوند اعضای مصنوعی در رشته های پزشكی در دهه های گذشته استفاده شده و اكنون در صنعت داندانسازی مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای روكش هایی كه با این ماده ساخته می شوند شفاف بودن، بدون حاشیه های سیاه و سازگاری عالی با بدن است.
ایمپلنت های دندانی

در سال های اخیر دست دندانپزشكان برای ارائه درمانی بهتر در زمینه بازسازی كامل دهان بازتر بوده و می توان نتایج بهتری از این درمان انتظار داشت.ایمپلنت های دندانی، این فرصت را برای همه فراهم كرده كه بتوانند دندان یا دندان های از دست رفته خود را به بهترین شكل ممكن جایگزین كنند روش های زیادی برای جایگزین كردن ویژه دندان وجود دارد اما فقط ایمپلنت دندانی می تواند جایگزین كامل دندان، شامل ریشه و تاج شود كه در 60 سال اخیر به عنوان بهترین راه برای جایگزینی دندان های از دست رفته شناخته شده است. چرا كه علاوه بر دارا بودن ظاهری كاملاً طبیعی هنگام كاشت، نیازی به تراش دندان های مجاور نیست و به دندان های كناری آسیبی نمی رساند و در عین حال، حس اعتماد به نفس فرد را باز می گرداند و زیبایی صورت را حفظ می كند.
بهترین زمان برای ایمپلنت

- درست بعد از كشیدن دندان ( فایده این كار، جلوگیری از تحلیل و از بین رفتن استخوان است. )

- 6 تا 8 هفته بعد از كشیدن دندان ( در صورت وجود عفونت در محل، این زمان فرصتی برای از بین رفتن بافت عفونی و ترمیم و سلامت استخوان خواهد بود. )

در مواقعی كه دندان ها بر اثر ضربه آسیب، شكسته شده باشند و امكان حفظ آنها به همان صورت موجود نباشد و از لحاظ ظاهری و زیبایی برای بیمار مهم باشد كه حتی برای مدتی هم بدون دندان نماند، همچنین در مواردی كه ضایعه عفونی در محل استخوان مورد نظر وجود نداشته باشد و استخوان مربوطه درگیر هیچ ضایعه ای نبوده و كاملاً سالم باشد می توان همزمان با خارج كردن ریشه شكسته از ایمپلنت استفاده كرد و در صورت نیاز موقتاً روی آن كراون های زیبایی تعبیه كرد تا بیمار بدون دندان نماند و بعد از چند ماه با مجكم شدن ایمپلنت ها در داخل استخوان كراون های دائمی در محل مورد نظر قرار داده می شوند.
نمونه ای از كارهای انجام پذیرفته

بستن فواصل دندانها اصلاح بدشكلی و طرح لبخند

dr-maziar-pic3.jpg
dr-maziar-pic4.jpg
اصلاح فواصل دندانها ـ رنگ دندانها (لامینیت وینر) اصلاح ارتفاع دندانها

dr-maziar-pic1.jpg
dr-maziar-pic2.jpg

دنـدانپــزشكی زیبــایی

همه به لبخند زیبای شما حسادت می ورزند چون زیبایی هر چیز به طبیعی بودن آن است بــا استفاده از روش های درمـانی جدیــد و همكاری بـا لابراتوارهای پیشرفته و علمی بـدون استفــاده از ارتدنسی

بلند كـــردن دنـــدانهای كوتــاه"

بستــن فاصلـــه بیـن دنـــدانها

اصلاح بدشكلی و بـدرنگی دندانها

طرح لبخنـــــد
آیا با ترمیم های غیرهمرنگ دندانهای خود مشكل دارید؟

ترمیم و تعویض ترمیم های قبلی و جایگزین آنها با مواد همرنگ

روكشهای (تمام سرامیك)

لامینیت (چینی و كامپوزیت)

پروتزهای متحرك (سبك و كم حجم)

بلیچینگ: روشن كردن دندانها

كاشت نگین

كامپوزیت دندانهای خلفی

(جهت مشاهده اندازه واقعی عكسها بر روی آن كلیك نمایید)
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

درمـان ریشــه ـ لثـــه

درمان ریشه با سیستم های نوین

جرم گیری با سیستم پیزو

دوربین های داخل دهانی جهت مقایسه مراحل درمانی

مشاهده مراحل درمان حین دندانپزشكی بر روی مانیتور
سیستم استریلیزاسیون

مطابــق بــا آخــرین مصوبــه وزارت بهـــداشت در خصوص رعــایت كــامل اصــول بهـداشتی ، در ایــن واحــد درمــانی از تكنولــوژی بسیــار مدرن اتوكلاو جهت استریلیزاسیون استفاده می گردد.
سیستم استریلیزاسیون و ضد عفونی كننده كاملا خودكار:

دارای 4 مرحله وكیوم توسط پمپ بسیار قوی با قابلیت خشك كننده

كنترل كلیه مراحل استریل توسط سیستم میكرو پروسسور

قابلیت استریل كردن سطح داخلی كلیه هندپیس ها و توربین های دندانپزشكی

داراي سيكل استريل سريع در 20 دقيقه
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...