رفتن به مطلب

27 مهر؛ آخرین فرصت برای انتخاب رشته های جدید دکتری و کارشناسی ارشد


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران- ایرنا- مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان دوره دکتری نیمه متمرکز و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 تا روز 27 مهرماه فرصت دارند در اعلام ظرفیت پذیرش کد-رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته ها ثبت نام کنند.[/h]

81348090-6011869.jpg حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا گفت: تا ساعت هشت صبح امروز تعداد 3 هزار و 953 نفر در کد- رشته محل های جدید و مرحله تکمیل ظرفیت برخی از کد-رشته محل های تحصیلی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 خبر داد.

 

ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله 580 نفر است.

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام ظرفیت پذیرش در کد- رشته محل های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های تحصیلی آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز و همچنین دوره کارشناسی ارشد سال 1393 از بعداز ظهر روز یکشنبه 20 مهرماه 93 بر روی سایت این سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش این هفته نیر منتشر شده است.

 

به گفته وی، براساس ضوابط تمامی داوطلبینی که در آزمون دوره دکتری ثبت نام و شرکت کرده اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده اند، با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و همچنین مندرجات اطلاعیه منتشره می توانند حداکثر تا پایان روز یکشنبه هفته آینده 27 مهرماه 93 ثبت نام کنند.

 

این داوطلبین حداکثر می توانند تا 5 کد-رشته محل را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی انتخاب و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت کنند.

 

 

 

** ثبت نام 9 هزار و 411 نفر در کارشناسی ارشد

 

توکلی با یادآوری اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام ظرفیت پذیرش در کد-رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد-رشته های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 9 هزار و 411 نفر نسبت به تکمیل انتخاب رشته اقدام کرده اند.

 

وی افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله 24 هزار و 773 نفر است.

 

براساس ضوابط داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 ثبت نام و شرکت کرده اند، براساس شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی این آزمون و مندرجات اطلاعیه سازمان سنجش می توانند براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط حداکثر تا 20 کد-رشته امتحانی را در فرم انتخاب رشته اینترنتی انتخاب کنند.

 

داوطلبان برای انتخاب رشته در این دوره ها می توانند به سایت سنجش به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...