رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

داشتن موی فرفری برای یک پسر بچه جذاب و زیبا به نظر میرسد ولی وقتی او به سنی میرسد که باید موهای گردن و صورت خود را اصلاح کند همین حلقه های در هم پیچیده شده ، می تواند سبب ناراحتی وی شود .

 

در برخی مردان مو فرفری، موها در ناحیه گردن و صورت به همان اندازه مجعبد می باشد که در موهای سرشان دیده می شود.

 

گاهی اوقاتموهای صورت و یا پشت گردن ، درست روی خودش بر می گردد. (مو به داخل پوست بر می گردد) این مو، در زیر پوست ، رویش نامناسب پیدا کرده و این مورد زمانی حس می شود که به شکل برآمدگی زیر تیغ اصلاح آمده و معمولاً با عمل تراشیدن وضع و خیم تری پیدا می کنند و در حالت نیز سوزش ایجاد می کند.

 

اما برای اینکه این مشکلات را برطرف کنیم و با این مشکلات نیز مواجه نشویم چه باید کنیم؟

 

 

هنگام تراشیدن مو :

 

حتی الامکان سعی کنید موها را در جهت رویش مو بتراشید . جهت رویش موی صورت در ناحیه گونه به طرف پائین است، در ناحیه چانه بطور مستقیم ، در زیر استخوان فک به طرف پائین، زیر گردن رویش موها در جهت بالااست

 

از تیغ ریش تراش به مدت ۱تا ۲ روز استفاده نکنید :

 

در صورتیکه این برآمدگی ها عفونی شده باشند ، اگر آنها تراشیده شوند آسیب بیشتری خواهند دید بنابراین برای ۱ تا۲ روز به پوست استراحت بدهید وسطح برآمدگی ها را با صابون ضد میکروبی شستشو داده تا التهاب زیرپوستی آن کاملاً از بین برود.

 

تعداد دفعات اصلاح را بیشتر کنید :

 

به منظور جلوگیری از رویش نامناسب مو دفعات اصلاح را افزایش دهید ولی سطح تماس با پوست را کمتر کنید. این مسئله مخصوصاً در مردان جوانی که ریش آنها تازه روئیده باشد بسیار حائز اهمیت است.

 

بلند کردن مو و خارج کردن آن از پوست:

 

قبل از اصلاح یک سوزن صاف ، یک پنس یا یک موچین بردارید و به دقت مو را بلند کرده و آنرا قیچی کنید مواظب باشید حفره ای در آن ناحیه ایجاد نشود که این خود می تواند سبب زیان بیشتر شده و زمینه عفونت را در آن ناحیه بیشتر فراهم می کند.

 

پوستتان را برای اصلاح آماده کنید :

 

به منظور کم شدن آسیب های ناشی از اصلاح، تیغ و صورت خود را برای اصلاح آماده کنید . ابتدا پوست را با آب گرم و حوله مرطوب کنید و هرگز صابون را به سطح صورت خشک نمالید. برای این کار از فوم های مخصوص اصلاح استفاده کنید.

 

حتی الامکان از ریش تراش های برقی مناسب استفاده کنید :

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...