Ala Agrin 14476 ارسال شده در 13 دی، 2014 درود بر شما دوستان نواندیش بعنوان یک هموطن از شما دوستان خواهش میکنم اگر میشود به حمایت از مردم کوبانی، آوتار و امضاهایمان را تغییر دهیم ، باشد که این حرکت قدمی در راستای حمایت از شرف و غیرت مردمی است که جان خود را فدای ناموس و شرف و عزتشان در مقابل بربر ها و تروریستهای داعش کرده اند منتظر همکاری حرکت انسان دوستانه ی شما هموطنان هستیم 16
black banner 9103 ارسال شده در 13 دی، 2014 خدا لعنت كنه گروه داعش رو بايد سرنگون بشه اين لكه ننگ بشري ! مرگ بر داعش 4
Ala Agrin 14476 سازنده ارسال شده در 13 دی، 2014 خدا لعنت كنه گروه داعش رو بايد سرنگون بشه اين لكه ننگ بشري ! مرگ بر داعش زنده باشی مهندس 7
Ala Agrin 14476 سازنده ارسال شده در 13 دی، 2014 ممنون از آرام عزیز. حرکت جالبی بود . سپاس فدای فاطمه خانوم گلم ممنونم عزیزم از همراهی انسان دوستانه ات 5
آریودخت 43941 ارسال شده در 13 دی، 2014 فدای فاطمه خانوم گلم ممنونم عزیزم از همراهی انسان دوستانه ات زنده باشی بانو. کمتر کار و فکر میکنم تنها کاری هست که میتونم بکنم. 4
a.namdar 5908 ارسال شده در 13 دی، 2014 ممنون از پیشنهاد خوبتون... قدم کوچکیه اما برای تسلی دل خودم حتما همراه میشم 3
Lean 56970 ارسال شده در 13 دی، 2014 متاسفانه کوبانی بازیچه ای شده در دست سیاست مداران ، و از طنزهای تلخ روزگار اینه که وقتی اسلام گرایان در ترکیه به قدرت رسیدن سران ج ا خودشون رو جر میدادن حالا رئیس جمهور کثیف ترکیه از حامیان اصلی داعش شده 3
آریودخت 43941 ارسال شده در 13 دی، 2014 متاسفانه کوبانی بازیچه ای شده در دست سیاست مداران ، و از طنزهای تلخ روزگار اینه که وقتی اسلام گرایان در ترکیه به قدرت رسیدن سران ج ا خودشون رو جر میدادن حالا رئیس جمهور کثیف ترکیه از حامیان اصلی داعش شده الان منظورت به ما که نبود؟! چون ربطش رو با تاپیک متوجه نشدم ! 2
saghar... 6666 ارسال شده در 13 دی، 2014 مرسی دوست عزیزم این شاید بشه گفت تنها کاریه که هرچند ناچیز اما میتونیم برای همدردی انجام بدیم 4
Lean 56970 ارسال شده در 13 دی، 2014 الان منظورت به ما که نبود؟! چون ربطش رو با تاپیک متوجه نشدم ! یعنی اینکه کوبانی از نظر این وریا و اون وریا داره تاوان خیانت به اسد رو میده از نظر همگی هم کرد ها باید گوش مالی داده بشن تا هوس استقلال نکنن حتی شده با چشم بستن به جنایات کثیف ترین گروهک تروریستی جهان شما خودشو با سیاست کار نداشته باش بوقه 2
آریودخت 43941 ارسال شده در 13 دی، 2014 یعنی اینکه کوبانی از نظر این وریا و اون وریا داره تاوان خیانت به اسد رو میده از نظر همگی هم کرد ها باید گوش مالی داده بشن تا هوس استقلال نکنن حتی شده با چشم بستن به جنایات کثیف ترین گروهک تروریستی جهانشما خودشو با سیاست کار نداشته باش بوقه من خودشو ؟!!! شما برو درستو بخون 4
Ala Agrin 14476 سازنده ارسال شده در 14 دی، 2014 زنده باشی بانو. کمتر کار و فکر میکممنونم زهرای گلمنم تنها کاری هست که میتونم بکنم. سپاس از حس انساندوستیت گلم مرسی آرام عزیز حرکت پسندیده ای هست مرسی از شرکتت زهرای گلم ممنون از پیشنهاد خوبتون... قدم کوچکیه اما برای تسلی دل خودم حتما همراه میشم سپاس از شرکتتون دوست خوبم 3
Ala Agrin 14476 سازنده ارسال شده در 14 دی، 2014 منم میخواستم همین پیشنهادو بدم...تغییرات اعمال شد... مرسی امین گرامی مهم نیت خوب و مثبته که شما دارین ، بازم سپاس متاسفانه کوبانی بازیچه ای شده در دست سیاست مداران ، و از طنزهای تلخ روزگار اینه که وقتی اسلام گرایان در ترکیه به قدرت رسیدن سران ج ا خودشون رو جر میدادن حالا رئیس جمهور کثیف ترکیه از حامیان اصلی داعش شده رژیم فاشیست ترکیه مسلما تاوان اینکارش رو خواهد داد مرسی که شرکت کردی متی حالا ... 5
Ala Agrin 14476 سازنده ارسال شده در 14 دی، 2014 مرسی دوست عزیزماین شاید بشه گفت تنها کاریه که هرچند ناچیز اما میتونیم برای همدردی انجام بدیم ممنون گلم از شرکتتون بسیار عالی.واقعاً این شاید تنها کاریه که بشه کرد. مرسی از شرکتتون امیر گرامی سپاس فراوان خانومی 6
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری