رفتن به مطلب

گورخر باغ وحش تهران انگشتان کودکی را قطع کرد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران بزرگ - ایرنا - گورخر باغ وحش ارم دو انگشت پای کودک چهار ساله تهرانی را که مشغول تماشای این حیوان بود گاز گرفت و قطع کرد.[/h]

81345606-6007539.jpg به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اورژانس مرکز تهران، جمعه گذشته (18 مهر) به نیروهای اورژانس مستقر در پارک ارم اطلاع دادند کودک 4 ساله ای که به همراه والدین خود به این پارک مراجعه کرده بود، آسیب دیده است.

 

یکی از تکنسین های مستقر در پارک ارم در این باره گفت: ظاهراً این کودک به همراه والدین خود در حال تماشای قفس گورخرها بود که یکی از گورخرها با نزدیک شدن به حصار قفس دو انگشت پای این کودک را گاز گرفت که بر اثر آن دو انگشت این کودک قطع شد.

 

محمد جلال اظهار کرد: نیروهای اورژانس بلافاصله با انجام اقدامات درمانی برای کنترل خونریزی پای کودک و حفظ اندام قطع شده برای اقدامات پیوندی در بیمارستان انجام دادند و به سرعت این کودک را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل کردند.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه حضور به موقع در محل حادثه و انتقال وی به بیمارستان شانس پیوند عضو قطع شده را در بیمارستان امام خمینی (ره) افزایش داده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...