سامیار220 10919 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مهر، ۱۳۹۳ مطالبی که آموزش داده میشود : شروع پروژه با ایجاد یک Standard Terrain و تنظیم Unit setup جهت اجرای استاندارد پروژه نحوه Reset کردن یا از بین بردن برجستگی ها و ارتفاعات زمین در Terrain Editor آموزش نحوه ساخت طرح و Map های مخصوص ساخت مکان های متفاوت شهر در برنامه Photoshop استفاده از طرح ها و Map های ساخته شده در برنامه Photoshop در پنجره Terrain Editor در برنامه Vue ایجاد برجستگی و تعیین اندازه ان و همینطور نحوه Invers کردن برجستگی ها و تو رفتگی های زمین ایجاد لایه های مختلف کاری برروی زمین در پنجره Advanced Material Editor نحوه تعیین متریال و تغییر رنگ و لعاب لایه های ایجاد شده نحوه ساخت لایه اکوسیستم و شرح چگونگی کنترل فرآیند Populate یا جمعیت دار کردن زمین نحوه استفاده از آبجکت های 3D ساخته شده در برنامه مایا جهت استفاده در فرآیند تکثیر نحوه تکثیر آبجکت های ساختمان و درختان در جاهای مشخص شده در Map های تهیه شده برای آنها نحوه ایجاد کوه و تپه در اطراف شهر و نیز اعمال متریال به آنها شرح سریع نحوه تغییر متریال و استفاده از تکسچر برای آبجکت های ساختمان ها در برنامه نحوه استفاده از اتمسفرهای مختلف برای نورپردازی و ایجاد حال و هوای متفاوت در شهر مدرس: سجادجهانگیری زبـــان : فارسی زمــان : 1 ساعت و 7 دقیقه کیفیت: 720p - HD دانلود ویدئو آموزش | مدت زمان : 1ساعت و 7 دقیقه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع:mostafa3d.com 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده