رفتن به مطلب

32 طرح منتخب دانش آموزی درهفتمین جشنواره فناوری نانو معرفی شد


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران- ایرنا- 32 طرح منتخب دانش آموزی درهفتمین جشنواره فناوری نانو در غرفه باشگاه نانو معرفی شد.[/h]

81342908-6002837.jpg به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، یکی از مهیج ترین غرفه های هفتمین جشنواره فناوری نانو، متعلق به باشگاه نانو است که با حضور دانش آموزان مقاطع مختلف برگزارشده است.

 

این غرفه توسط دانش آموزان و برترین های المپیادهای دانش آموزی نانو در دوره های پیش که درحال حاضر دانشجو هستند اداره می شود و شامل بخش های ' پروژه های دانش آموزی' ، ' انتشارات نانو' و ' معرفی فعالیت های باشگاه' است.

 

در این دوره از جشنواره محصولات نانویی که دانش آموزان به طور روزمره با آنها ارتباط دارند در غرفه باشگاه نانو معرفی شده است .

 

در هفتمین جشنواره فناوری نانو 32 طرح در زمینه آموزش فناوری نانو، سنتز نانو مواد و کاربردهای فناوری نانو به عنوان طرح های منتخب دانش آموزی که پیش از این داوری شده اند در غرفه باشگاه نانو به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

دانش آموزانی از استان های اصفهان، البرز، تهران، سمنان، قزوین، مازندران، خراسان رضوی و شمالی و همدان در مدت زمان برگزاری جشنواره فناوری نانو به معرفی طرح های خود در غرفه باشگاه پرداخته اند.

 

در مدت برگزاری طرح دانش آموزی منتخب از جمله تولید جریان الکتریسیته با استفاده از نانو مگنت در باکتری مغناطیسی، داستان نانوربات و سلول سرطانی، بررسی میزان ترمیم کنندگی و بهبود بخشی نانوالیاف آغشته به ذرات سیلیس(نانو کلوئید اکسید سیلسیم) بر روی سوختگی در موش صحرایی، تولید پلاسما در خلا و کاربرد در تهیه نانولوله های کربنی ، داستان متحرک حسنی و فناوری نانو،نرم افزار جعبه نانو (Nano Box)، بازی رایانه ای نانو کوچولو به بازدیدکنندگان معرفی شد.

 

هفتمین جشنواره فناوری نانو از 14 مهر ماه سال جاری آغاز و امروز پنجشنبه هفدهم مهر ماه ساعت 17 بعدازظهربه کار خود پایان می دهد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...