رفتن به مطلب

ورود خودروی"راننده‎خودکار"به ایران / تصاویر


Imaaan

ارسال های توصیه شده

خودورهای جدید لکسوس ( سری GS) که مجهز به سیستم رادار برای رانندگی خودکار وارد کشور شده است.

 

آفتاب: عصر خبر: این خودرو که در مدل های متفاوت بیش از 300 میلیون تومان به فروش می رسند علاوه بر امکانات و تجهیزات رفاهی معمول در خودروهای لوکس لکسوس، سیستم رانندگی اتوماتیک دارد که این اجازه را به راننده می دهد خستگی بسیار کمتری را در رانندگی تجربه کند.

 

247909_130.jpg

 

وجود سنسورهای مختلف در دور تا دور خودرو اقدام به تشخیص موانع می کنند و رانندگان میتوانند بدون نگرانی کنترل فرمان را به خودرو بسپارند.

 

247910_290.jpg

 

از نظر امکانات و تجهیزات این خودرو مانند تمامی دیگر محصولات لکسوس در سطح بسیار خوبی است و روی آن امکاناتی مانند سیستم خودکار روشن و خاموش شدن چراغ‌ها (سنسور نور)، چراغ‌های زنون، آینه‌های برقی و مجهز به گرمکن، چراغ‌های LED مخصوص روز، سنسور باران، رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS، BSM، BAS، EPS، EBD، EPB، HAC، TRC، VDIM، VSC، سیستم نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها، سیستم صوتی مجهز به 12 بلندگو و قابلیت پخش DVD، صفحه نمایش 8 اینچی، سیستم نشان‌دهنده اطلاعات سفر روی شیشه جلو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو، روکش چرمی صندلی‌ها و غربالک فرمان به صورت استاندارد یعنی روی مدل Comfort نصب شده‌اند. البته اگر پکیج‌های F Sport و یا Luxury را تهیه کنید این لیست پربارتر از گذشته خواهد شد.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...