رفتن به مطلب

چهاردهمین کنگره دانشجویان دندانپزشکی فردا برگزار می شود


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران-ایرنا-چهاردهمین کنگره دانشجویان دندانپزشکی کشور، از هفدهم تا هجدهم مهرماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.[/h]

81342323-6002026.jpg به گزارش ایرنا،سحر عبداله زاده مسئول کمیته اطلاع رسانی این کنگره دانشجویی اعلام کرد:همزمان با این کنگره، مسابقات علمی دانشجویان دندانپزشکی نیز برگزار می شود

 

وی هدف از برگزاری این مسابقات را به چالش کشیدن سطح علمی دانشجویان دندانپزشکی سراسر کشور به لحاظ عملی و نظری دانست .

 

عبداله زاده افزود:در این مسابقات تیم های 3 نفره منتخب هر دانشکده ،طی یک روز تلاش و مسابقه در قالب آزمون های عملی و پرسش های نظری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: سئوالات آزمون نظری توسط استادان بنام رشته های مختلف طرح شده و سعی شده تا رقابت های عملی منطبق و هماهنگ با قوانین روز جهانی باشد و در این زمینه از منابع خارجی کمک گرفته شده است.

 

به گفته وی در آزمون عملی پس از انجام هر آیتم توسط گروه ها توسط هیئت داوری متشکل از سه استاد با تخصص مرتبط (که سعی شده از دانشگاه های مختلف انتخاب شوند) نمره داده خواهد شد.

 

عبداله زاده افزود: اعضای کمیته برگزاری کنگره چهاردهم ، اغلب دانشجویان فعال از دانشکده های آزاد تهران، شهید بهشتی ، تهران و قزوین هستند که با همکاری و همدلی شبانه روزی تلاش کرده اند تا این کنگره برگزار شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...