رفتن به مطلب

آلودگی هوا، مواد غذایی آماده و تحرک کم عامل افزایش سرطان در کشور


ارسال های توصیه شده

[h=4]دبیر علمی کنگره کلینیکال انکولوژی اعلام کرد:[/h] [h=1]آلودگی هوا، مواد غذایی آماده و تحرک کم عامل افزایش سرطان در کشور[/h] [h=3]تهران - ایرنا - دبیر علمی کنگره کلینیکال انکولوژی اظهار کرد: سرطان در کشور در حال افزایش است و این موضوع به دلایل مختلف آلودگی هوا، غذاهای آماده و بسته بندی شده، تحرک کم و استرس ارتباط دارد.[/h]

81341555-6000788.jpg به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دکتر «بهرام مفید» امروز چهارشنبه در همایش سالانه کلینیکال انکولوژی افزود: کیفیت نگهدارنده های غذاهای آماده، آلودگی هوا، استرس و تحرک کم باعث افزایش سرطان در کشور شده است.

 

به گفته وی رشد روزافزون سرطان حاصل تغییر اجتناب ناپذیر الگوی زندگی است.

 

وی با بیان اینکه اولین اقدام برای کاهش سرطان پیشگیری است گفت: ابتلا به سرطان در جامعه باعث از کارافتادن جمعیت فعال در کشور می شود و بار اقتصادی و مالی بسیار زیادی را به جامعه و خانواده ها تحمیل می کند.

 

به گفته وی با تمام این شرایط ما برای بیماران بهترین روش درمانی را در پیش می گیریم.

 

مفید یادآور شد: در این کنگره 3 روزه بحث هایی در مورد سرطان های دستگاه گوارش، سیستم ادراری و تناسلی و همچنین سرطان پستان که ازجمله سرطان های رایج کشور هستند به مخاطبان ارایه می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: تحولات بسیار خوب و چشمگیری در سال های اخیر در زمینه های مختلف تشخیصی و درمانی سرطان در کشور وجود دارد.

 

دبیر علمی کنگره کلینیکال انکولوژی گفت: در کشور بهترین اقدامات درمانی و تشخیصی سرطان برای بیماران انجام می شود. وی گفت: طبق آمار سال 88 ، بیماری سرطان 80 هزار نفر را مبتلا ساخته بود. این بیماری سالانه جان 35 هزار نفر را می گیرد.

 

وی در ادامه گفت: توفیق بیشتر در این حوزه نیازمندهمفکری و هم اندیشی متخصصین مجرب از رشته های مختلف پزشکی است.

 

نهمین کنگره کلینیکال انکولوژی ایران امروز در کتابخانه ملی در حال برگزاری است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...