رفتن به مطلب

نتایج بنچمارک نکسوس ۶ در Geekbench منتشر شد


ارسال های توصیه شده

می‌دانستیم که دیر یا زود بنچمارک‌هایی از گوشی‌ هوشمند جدید نکسوس منتشر خواهد شد. معمولا این بنچمارک‌ها به فاصله چند هفته قبل از معرفی دستگاه‌های جدید انجام می‌شوند و بسیاری از شایعات زمان دقیق رونمایی از نکسوس ششم را ۱۵ اکتبر اعلام کرده‌اند.

Nexus-5-AH-2.1.jpg

 

باید برای غولی مشترک از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و موتورولا تا چند هفته دیگر آماده شد. رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ (QHD)، پردازنده Snapdragon 805 و ۳ گیگابایت حافظه رم از مشخصات شاخص و اصلی نکسوس جدید و غول پیکر گوگل است. اسم رمز نکسوس ۶ "Shamu" است و این فبلت از صفحه نمایش ۵.۹ اینچی بهره می‌برد. با اینکه اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۰.۴ اینچ بزرگتر از آیفون ۶ پلاس است، اما در عمل نکسوس ۶ از فبلت اپل، جثه کوچتری دارد.به تازگی بنچمارک‌های تک-هسته‌ای و چند-هسته‌ای نکسوس نسل ششم منتشر شده‌اند. در آزمایش single-core نکسوس ۶ ساخت موتورولا هر گوشی هوشمند و فبلتی به غیر از آیفون 5s و آیفون 6 را شکست می‌دهد. در همین حال در آزمایش multi-core نکسوس ۶ همه را مغلوب توانایی‌های خود می‌کند. البته لازم است اشاره کنیم که در لیست مقایسه‌های انجام شده بین نکسوس ۶ با دیگر دستگاه‌های هوشمند، هنوز امتیاز‌های گلکسی نوت ۴ وجود ندارد و مورد مقایسه قرار نگرفته است.Nexus-X-benchmark-Geekbench-3-01.png

Nexus-X-benchmark-Geekbench-3-02.png

با این بنچمارک‌های منتشر شده می‌توانیم نکسوس ۶ را یک ابر تلفن قابل ستایش از موتورولا بدانیم که قرار است به همراه سیستم‌عامل اندروید L راهی بازار شود.

 

منبع: androidheadlines

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...