رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

شرکت گوگل با ایجاد نمایش سه‌بعدی و بازدیدهای مجازی از نمایشگاه‌های مختلف و حتی شرکت‌های خودروسازی بیگانه نیست. پوشش موزه لامبورگینی و دوکاتی و یا حتی نمایشگاه تسلا از جمله مثال‌های آشنای همکاری گوگل در این زمینه است.

Chrysler-200-Video-Tour-from-Google.jpg

 

اما حالا این شرکت از این هم فراتر رفته و در اقدامی جدید، نمایی کامل از محل خط تولید کرایسلر 200 را آماده نمایش کرده است. برخلاف سرویس‌های پیشین، تور کارخانه کرایسلر یک تجربه جالب با راهنمایی کامل و چندین ویدئوی 360 درجه برای توضیح کامل فرایند تولید است.

 

مسئول بازاریابی کرایسلر در این زمینه می‌گوید: "همان‌گونه که در فرایند تولید یک کرایسلر 200 جدید مشاهده می‌کنید، ما روشی جدید برای تحقیق مشتریان در خصوص یک خودرو آماده کرده‌ایم. تور بازدید از کارخانه در واقع شانسی برای آن است که مشتریان ما شاهد روند تولید خودروها باشند."

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

تور بازدید گوگل با فراهم کردن 12 ویدئو به همراه های‌لایت‌های مختلف از این نیز فراتررفته و این امکان را فراهم می‌آورد تا بازدید کنندگان بین دوربین‌های مختلف جابه جا شده تا نمایی کامل از فرآیند را مشاهده کنند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...