رفتن به مطلب

450 روستای کشور فاقد تلفن خانگی هستند


ارسال های توصیه شده

[h=3]بیرجند - ایرنا - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: از مجموع روستاهای بالای 20 خانوار، 250 روستا و از روستاهای زیر 20 خانوار هم اکنون 200 روستا در کشور فاقد تلفن خانگی هستند.[/h]

81337578-5993989.jpg به گزارش ایرنا، 'علی اصغر عمیدیان' روز شنبه در مراسم بهره برداری از 105 پروژه مخابراتی در بیرجند افزود: بین سالهای 90 تا 92، از تعداد 38 هزار و 114 روستای بالای 20 خانوار یکهزار و 880 روستا فاقد تلفن خانگی بودند و هم اکنون یک هزار و 630 روستا از این تعداد دارای تلفن خانگی شده اند.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در همین بازه زمانی 24 هزار و 289 روستای زیر 20 خانوار داشتیم که به جز 200 خانوار، بقیه از مزایای تلفن خانگی استفاده می کنند.

 

عمیدیان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز دیگر برای نشان دادن میزان موفقیت شرکت مخابرات آمار ضریب نفوذ تلفن خانگی و سیار جایگاهی ندارد، افزود: برای ارزیابی موفقیت همکاران در شرکت مخابرات باید ببینیم از یک خط تلفن چند خدمت می توان دریافت کرد.

 

وی همچنین در خصوص مزایای پهنای باند در کشور گفت: مهمترین نکته در استفاده از پهنای باند برای ما حفظ شئونات دینی و فرهنگی است و برای بهره گیری از مزایای آن هیچگاه مسایل اعتقادی خود را فدای فناوری نخواهیم کرد.

 

عمیدیان افزود: به ازای هر 10 درصد افزایش پهنای باند، یک و یک تا یک و چهار دهم درصد رشد اقتصادی در کشور افزایش می یابد.

 

وی گفت: همچنین به ازای هر 100 مورد اتصال به پهنای باند، حداقل هشت شغل مستقیم ایجاد می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...