رفتن به مطلب

یک حرکت ساده اما غیر ممکن!!!


ارسال های توصیه شده

یک حرکت ساده اما غیر ممکن!!!

یک جراح استخوان می‌گوید: به نظر من یک سری اعمال و حرکات وجود دارد که مغز انسان قادر به انجام آنها نیست و یا اینکه برای آن‌ها برنامه ریزی نشده است. تست زیر نمونه‌ ائي از حرکاتی است که با انجام آن مغز درگیر و گیج می‌شود. حتی اگر بارها و بارها این عمل را انجام دهید، مغز با سرد گمی زیاد همان نتیجه را نشان خواهد داد و هیچ تغییری به وجود نخواهد آمد. یعنی شما نمی‌توانید، با سعی و تمرین مداوم پایتان را با هوش کنید. چرا که مغز شما از قبل برنامه ریزی شده است. این تست بسیار هیجان انگیز تنها چند ثانیه طول می‌کشد. باور کردنی نیست، ولی کاملاً صحت دارد.

 

همین حالا آن را امتحان کنید: 1- در حالی‌که مقابل مانیتورتان نشستید (هر جای دیگر مانند؛ صندلی، مبل…) پای راستتان را کمی بالا آورید و در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. 2- در همین حال با دست راست شماره ۶ (انگلیسی ) را در هوا بنویسید. مسیر چرخش پای شما تغییر کرد نه؟!! یعنی پای شما خلاف عقربه‌های ساعت شروع به چرخیدن کرد. نتيجه درست بود؟!!

 

هنوز دانشمندان علتی برای این عکس‌العمل مغز پیدا نکرده‌اند. در نتیجه هیچ کاری برای تغییر آن نمی‌توان انجام داد. جالب بود نه؟!!…. شما می‌توانید بارها و بارها این آزمایش را انجام دهید و بارها و بارها همان نتیجه را مشاهده کنید

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...