رفتن به مطلب

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات


ارسال های توصیه شده

پایان نامه مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک هاي داده کاوي توسط سیده عطیه علی کیا امیري و به راهنمایی دکتر جواد وحیدي و دکتر بابک شیرازي و مشاوره دکتر حسین علیزاده برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه علوم و فنون مازندران در تابستان 1392 ارائه شد که فایل PDF اون رو از لینک داده شده می تونید دانلود کنید.

 

چکیده:

افزایش روزافزون سطح رقابت در بازار، مدیران و تحلیل گران سازمان ها را وادار ساخته به دنبال راهکارهایی باشند که مزیت رقابتی را براي سازمان به ارمغان آورند. بر اساس مطالعات موجود، استفاده از دانش مشتري جهت اتخاذ استراتژي هاي لازم براي جلب رضایت مشتري می تواند سازمان ها را به سمت تحقق این هدف سوق دهد. از سوي دیگر گسترش بهره گیري از فناوري هاي بروز در زمینه اطلاعات و ارتباطات خصوصاً در بانک ها باعث بر جاي ماندن حجم عظیمی از داده ها گشته که تحلیل و تصمیم گیري بر اساس آنها با روش هاي معمول گزارش گیري و روش هاي آماري امکان پذیر نمی باشد. د اده کاوي ابزار بروز و قدرتمندي است که در این پایان نامه جهت تحلیل داده ها به جهت استخراج دانش مشتري پیشنهاد می گردد.

مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک هاي «هدف از این تحقیق با عنوان بخش بندي مشتریان بانک مهر اقتصاد، باهدف کشف ویژگی هاي رفتاري مشابه، براي»، داده کاوي کمک به مدیران این بانک جهت تسهیل اتخاذ استراتژي هاي متناسب با هر بخش و در نتیجه حفظ، تقویت و یا توسعه ارتباط با مشتریان و نهایتاً سودآوري براي این بانک میباشد. داده هاي خام مورد نیاز جهت این مطالعه از پایگاه داده هاي بانک مهر اقتصاد استخراج شده است.

 

کلمات کلیدي فارسی: مدیریت دانش مشتري ، داده کاوي، خوشه بندي مشتریان ، کشف دانش

 

دانلود پایان نامه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...