رفتن به مطلب

ارشدی ها بازهم منتظر تکمیل ظرفیت های جدید باشند


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران- ایرنا- معاون سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند در روز های آینده در تکمیل ظرفیت جدید شرکت کنند.[/h]

81330771-5982463.jpg سید مجتبی علوی فاضل روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، گفت: تکمیل ظرفیت های جدید کارشناسی ارشد از هفته آینده اعلام خواهد شد و دانشجویان می توانند رشته/محل های جدید را انتخاب کنند.

 

وی ادامه داد: برخی رشته/محل ها در سیستم وارد نشده بودند که مخاطبان می توانند هفته آینده با ورود به سیستم این رشته/محل ها را نیز در تکمیل ظرفیت جدید انتخاب کنند.

 

معاون سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال این وجود دارد که بازهم فرصت تکمیل ظرفیت برای دانشجویان گذاشته شود، گفت: این احتمال وجود دارد زیرا چیزی به نام توقف در تحصیل وجود ندارد.

 

وی در رابطه با حذف بعضی رشته/محل ها در دفترچه های جدید، اظهار کرد: براساس مقررات رشته های خود را به تصویب وزارت علوم رساندیم و به طور طبیعی رشته/محل هایی که مجوز نداشتند و چارچوب قانونی را رعایت نکردند حذف شدند. یکی از نکات جالب این است که مخالفان ما این کاهش را مشاهده نمی کنند.

 

علوی فاضل در مورد دکتری پ‍ژوهش محور، تصریح کرد: براساس مجوزی که از وزارت علوم داریم در مقطع دکتری پ‍ژوهش محور دانشجو جذب می کنیم که البته در این راه سخت گیری زیادی حتی فراتر از وزارت علوم خواهیم داشت.

 

وی در مورد زمان ثبت نام این دانشجویان، گفت: سه شنبه یا چهارشنبه این هفته دانشجویان از طریق سایت اطلاع رسانی می توانند کار های لازم مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند.

 

معاون سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد، اظهار کرد: در علوم انسانی دانشجویان متقاضی دکتری پ‍ژوهش محور باید معدل بالای 18 و در غیر علوم انسانی معدل بالای 17 داشته باشند و تنها این افراد اجازه ثبت نام خواهند داشت. در پژوهش محور استاد طرحی سفارشی از صنعت و خدمات قبول می کند و هزینه را استاد از طریق این طرح تامین می کند.

 

وی در پاسخ به این سئوال که چرا بعضی از واحد های دانشگاه آزاد از ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور خودداری کرده بودند و با وساطت معاونت دانشجویی این دانشگاه مشکل آنها رفع شد، گفت: زمانی که دانشجویی نامش برای ثبت نام در واحد های دانشگاه آزاد اعلام می شود چیزی برای ثبت نام نشدن آنها معنا نمی دهد و واحد موظف به ثبت آنها است. اگر دانشجویی با چنین مشکلی روبه رو شده و مشکلش برطرف نشده باشد حتما به سازمان مرکزی دانشگاه مراجعه کند.

 

وی در مورد اینکه بعضی از مسئولان این واحد ها اعلام کردند علاقه ای برای ثبت نام این دانشجویان ندارند، اظهار کرد: در دانشگاه آزاد چیزی به نام دلبخواه وجود ندارد و طبق گفته حمید میرزاده رییس دانشگاه باید همه کار ها طبق قانون انجام شود.

 

علوی فاضل در باره منتقدان این دانشگاه، گفت: در هر سیستم اداری افراد منتقد حضور دارند و استفاده از نقد های سازنده قطعا مفید خواهد بود اما کسانی که براساس نظر شخصی و برخلاف قوانین و با دیدگاه جناحی نقد می کنند آسیب زا هستند و مطمئن باشید چنین افرادی را در دانشگاه تحمل نمی کنیم و آنها حقوق دیگر افراد را ضایع می کنند.

لینک به دیدگاه

وای خدایا اینا چرا اینطوری میکنن؟

دانشگاه ها اشباع شده از دانشجو

دانشگاه ما امسال 160تا دانشجوی ارشد پذیرفته در صورتی که اصلا استاد ندانر وکلاساشون هم چند وقت یه بار برگزار میشه

کاش بجای این کارا،کمیت رو کم میکردن و کیفیت رو زیاد :|

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...