fakur1 10131 ارسال شده در 26 آذر، 2014 یه روز بفکرم رسید که همه سالهایی که زندگی کرده ام یه جورائی متاثر از ارتباطاتی که داشتم زندگی کرده ام . این کار نکنم مبادا فلانی بهش بربخوره. فلان جا نرم تا نگن بهمان شده. فلانی رو بی خیالش باشم تا اون یکی ازم خوشش بیاد و ادامه ماجرا. یه روز تصمیم گرفتم واسه خودم زندگی کنم . از همانروز دیگه نه عاشقم و نه متنفر . فقط شادم. زندگی برام راحت شده. شمام بفکرتون رسیده که فقط خودتون باشید و برا خودتون زندگی کنید؟ 5
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 26 آذر، 2014 بعد از یه دوره ای به بعد من هم فقط ، و فقط برای خودم زندگی میکنم . حرف دیگران و فکرشون درباره ام اصلا اهمیتی نداره برام ... نمیگم شاد شدم اما بی تفاوت شدم . خنثی ! 6
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 27 آذر، 2014 نداشتن عشقو تجربه نکردم میخواستم چیزی بگم دیدم حسش نکردم اصلا روش فکر نکردم بماند ممنون دوستان 5
saghar... 6666 ارسال شده در 29 آذر، 2014 من که کلا همیشه خودم بودم و هستم وخواهم بود برای حرف دیگران هم احترام قایلم ولی هیچوقت مسیرم رو مطابق با خواست بقیه تغییر نمیدم 3
شقایق31 40377 ارسال شده در 30 آذر، 2014 حیف نیست آدم عشق رو تجربه نکنه؟ خوب آدم توی یه سری مسایل بیتفاوت باشه ولی اینکه صد در صد همه چیز و همه کس برات بیتفاوت باشه کاملا اشتباهه از نظر من 5
Hanaaneh 28168 ارسال شده در 30 آذر، 2014 حیف نیست آدم عشق رو تجربه نکنه؟خوب آدم توی یه سری مسایل بیتفاوت باشه ولی اینکه صد در صد همه چیز و همه کس برات بیتفاوت باشه کاملا اشتباهه از نظر من دقیقا همینطوره و فقط کسی که خودش خوب تجربه ش کرده باشه،انقدر خوب قدر عشق رو میدونه 5
آقاي كولمب 115 ارسال شده در 30 آذر، 2014 فكر مي كنم اينكه كسي صرفاً براي خودش زندگي كنه، با اينكه نسبت به اجتماع و روابط انساني بي تفاوت باشه كمي فرق مي كنه. اميدوارم كساني كه هنوز در اجتماع حضور دارند و تنها براي خودشون زندگي مي كنند متوجه اين تفاوت باشند ! 4
Lean 56970 ارسال شده در 30 آذر، 2014 اینکه حرف سایرین برام مهم نیست خیلی وقته بهش رسیدم ولی بی تفاوتی نسبت به مسائل دور برم رو نه نمیتونم بی تفاوت باشم 5
Hanaaneh 28168 ارسال شده در 30 آذر، 2014 این برای خود زندگی کردن یعنی هیشکی رو در نظر نگیریم؟ به نظرم خیلی سخته چنین چیزی ماها هرچقدر هم از همدیگه خوشمون نیاد،اگر یه روز بیدار بشیم وببینیم جز خودمون هیشکی رو کره زمین نیست،حتما دق میکنیم 4
saghar... 6666 ارسال شده در 1 دی، 2014 اینکه برای خودمون زندگی کنیم منظور این نیست که نسبت به هم بی تفاوت باشیم این ها دو مقوله جدا هستن. زندگی برای خود ینی اینکه هرکاری که مرتبط با زندگی شخصی خودمون هست رو بنا به نظر دیگران انجام ندیم چون ما هرجوری هم که زندگی کنیم عده ای مخالفن و عده ای موافق و نمیشه نظرهمه رو توش گنجوند. 2
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 1 دی، 2014 . کودکی که لنگه کفشش رادریا از او گرفته بود ؛ روی ساحل نوشت : دریا دزد کفشهای من. مردی که از دریا ماهیگرفته بود ، روی ماسه ها نوشت: دریا سخاوتمندترین سفرههستی موج آمد و جملات را باخود شست. تنها برای من این پیامرا گذاشت که : برداشتهای دیگران در موردخودت را ، در وسعت خویش حل کن تا دریا باشی. 3
*atefeh* 13017 ارسال شده در 1 دی، 2014 این برای من مهمه گاهی میگم به درک هرچی خودم بخوام همونه اما نمیشه 3
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 1 دی، 2014 . کودکی که لنگه کفشش رادریا از او گرفته بود ؛ روی ساحل نوشت : دریا دزد کفشهای من. مردی که از دریا ماهیگرفته بود ، روی ماسه ها نوشت: دریا سخاوتمندترین سفرههستی موج آمد و جملات را باخود شست. تنها برای من این پیامرا گذاشت که : برداشتهای دیگران در موردخودت را ، در وسعت خویش حل کن تا دریا باشی. افرین رمز اینه 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری