fakur1 10131 ارسال شده در 24 آذر، 2014 پائیز از دیدگاه شما چه تعریفی داره؟ چرا خیلی ها پائیز رو بشتر از بهار دوست دارند و یا بیشتر بهش فکر میکنند؟ 6
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 24 آذر، 2014 پاییز رو دوست داشتن به خاطر زیبایی و( رنگارنگیش) چون تو هیچ فصلی نیست ... چون فصل بارشه چون شروعش یاد کودکی و اغاز مدرسه رو یادت میاندازه ..... چون مهربانی با مهر میاد 5
m@ry@71 3690 ارسال شده در 24 آذر، 2014 پاییز یعنی زیبایی و باران و هوای خنک؛ بعد از گذر از تابستون سوزان! یک جاده بی انتها و برگهای پاییزی و نم بارون و قدم زدن... فوق العادس. اما از نظر بعضی ها فصل غمناکیه. 4
GBG10 2039 ارسال شده در 25 آذر، 2014 پاییز رو دوست دارم بخاطر عصرهاش و قدم زدن توی خیابونهای خلوت روی برگهای چنار! همیشه اولین بارون پاییز بعد از یه ظهر خیلی آفتابی رخ میداده! باد یهو بشدت میوزه و ابرهای تقریبا نارنجی رنگ رو با خودش میاره، انقدر متراکم میشن ابرها که بعضی وقتا کلا رو زمین هم همه چیو با یه رگه نارنجی میبینی! بعد همون تندباد چند قطره آب رو میزنه تو صورتت و یکم بعدش بارون شروع میشه! خیلی خوبه این صحنه! میگن پاییز بهاریه که عاشق شده! 3
Lean 56970 ارسال شده در 25 آذر، 2014 هیچ فصلی دوست داشتنی تر از پاییز نیست البته سال هاست پاییزی که دوست دارم رو ندیدم ، پاییزی با هوای ابری ، زمین پر از برگ ، و قطره های بارونی که میشینه رو گونت 2
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 25 آذر، 2014 میدونم پائیز قشنگه اما نمیدونم چرا؟ بعضی هاشو دوستان گفتند ولی اینا همه قشنگی های پائیز نیست. بازم باید یه چیزایی باشه. 1
saba mn 20993 ارسال شده در 26 آذر، 2014 پاییز حال و هوای دیگه داره ............................................... پاییز می رسد که مرا مبتلا کند با رنگ های تازه مرا آشنا کند پاییز می رسد که همانند سال پیش خود را دوباره در دل قالیچه جا کند او می رسد که از پس نه ماه انتظار راز درخت باغچه را برملا کند او قول داده است که امسال از سفر اندوه های تازه بیارد، خدا کند او می رسد که باز هم عاشق کند مرا او قول داده است به قولش وفا کند پاییز عاشق است و راهی نمانده است جز این که روز و شب بنشیند دعا کند شاید اثر کند و خداوند فصل ها 1
saba mn 20993 ارسال شده در 26 آذر، 2014 صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند؛ نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم!؟ باز باران با ترانه با گهرهای فراوان ... 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری