رفتن به مطلب

وضعیت اینترنت جهان تا سال ۲۰۱۷


ارسال های توصیه شده

اکونیوز: اتحادیه بین المللی ارتباطات سازمان ملل متحد اعلام کرد: تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۵۰ درصد مردم جهان می توانند به شبکه جهانی اینترنت به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

 

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)، براساس نسخه ۲۰۱۴ گزارش «وضعیت پهنای باند» اتحادیه بین‌المللی ارتباطات سازمان ملل متحد، تا ۳ سال آینده بیش از ۵۰ درصد مردم جهان از طریق پهنای باند متحرک (موبایل) و گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و تبلت می‌توانند به شبکه جهانی اینترنت به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. این گزارش می‌افزاید: ۴۰ درصد از مردم جهان معادل دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر در سال ۲۰۱۳ به اینترنت دسترسی داشتند.

a

این تعداد تا پایان سال جاری میلادی به دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون نفر افزایش خواهد یافت. در این گزارش آمده است: بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر تا پایان ۲۰۱۴ به پهنای باند متحرک دسترسی پیدا خواهند کرد و این تعداد تا پنج سال آینده به هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر خواهد رسید. گزارش اتحادیه بین‌المللی ارتباطات سازمان ملل متحد می‌افزاید: در حال حاضر اتصالات پهنای باند متحرک، سه برابر مشترکان پهنای باند ثابت در جهان است. محبوبیت پهنای باند سبب شده کاربری رسانه‌های اجتماعی همواره افزایش پیدا کند به‌گونه‌ای که در حال حاضر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون نفر در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...