رفتن به مطلب

تبلت ویندوزی لنوو Miix 3 در چین رونمایی شد : پردازنده ۴ هسته ای اینتل و نمایشگر ۷.۸۵ اینچی


Imaaan

ارسال های توصیه شده

lenovo-miix-3.jpg

 

لنوو نسل سوم تبلت های ویندوزی سری Miix خود را در چین معرفی نمود.لنوو میکس ۳ که از پردازنده ۴ هسته ای اینتل و نمایشگری ۷.۸۵ اینچی بهره می برد با مشخصات و قیمتی پایین تر نسبت به نسخه قبلی خود معرفی شده که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

lenovo-miix-3-8_02-620x379.jpg

 

تبلت Lenovo Miix 3 از یک صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی با وضوح ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل بهره می برد. قدرت این تبلت ویندوز ۸ توسط پردازنده ۴ هسته ای Atom Z3735F اینتل و یک رم ۲ گیگابایتی تامین می شود و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت می باشد.

 

lenovo-miix-3-8_01.jpg

 

دیگر ویژگی های تبلت Lenovo Miix شامل دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری، ۸۰۲.۱۱b/g/n WiFi و باتری با مقاوت ۱۵ ساعت است. متاسفانه هنوز هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه و قیمت این تبلت در بازار های جهانی به میان نیامده است اما گفته شده این دستگاه با قیمت ۲۴۴ دلار در بازار چین عرضه خواهد شد.همچنین برخی منابع از احتمال عرضه این تبلت با قیمتی کمتر از ۲۴۴ در بازار آمریکا خبر داده اند.

 

اما نکته جالب در مورد این تبلت جدید ، مشخصات پایین تر آن نسبت به نسخه قبلی یعنی Miix 2 است ! تبلت لنوو Miix 2 تقریبا از همه جهات از Miix 3 بهتر است.پردازنده اینتل اتم Z3740 آن سریعتر از Miix 3 است ، حافظه داخلی ۶۴ گیگاباتی دارد ، رزولوشن نمایشگر آن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ است ، دوربینش ۵ مگاپیکسلی است و عمر باتری ۱۷.۵ ساعتی دارد.البته قیمت Miix 2 هم تقریبا ۲ برابر Miix 3 می باشد و هم اکنون با قیمت ۴۰۷ دلار در بازار آمریکا به فروش می رسد.ناگفته نماند Miix 2 تبلتی هیبریدی است که به همراه یک داک کیبورد عرضه می گردد.

 

با این تفاسیر به نظر می رسد که لنوو با معرفی Miix 3 در واقع قصد داشته نسخه ارزان قیمت Miix 2 را برای مشتریانی با بودجه کمتر روانه بازار کند.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...